نقص فنی عامل تعطیلی جایگاه های سی ان جی شهرداری ارومیه است

نقص فنی عامل تعطیلی جایگاه های سی ان جی شهرداری ارومیه است

گروه خبر: معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه گفت: نقص فنی و عدم اخذ تایید از سازمان استاندارد عامل تعطیلی جایگاه های سی ان جی شهرداری این کلانشهر است که البته یک جایگاه در حال حاضر درمدار بهره برداری قرار دارد.
به گزارش آراز آذربایجان، علی مرشدی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شهرداری ارومیه هفت جایگاه سی ان جی دارد که سه جایگاه از خرداد سال گذشته به دلیل ایراد فنی و عدم اخذ تایید از سازمان استاندارد و ناهماهنگی های مدیریتی از چرخه بهره برداری خارج شده بود.
وی اضافه کرد: چهار جایگاه بعدی نیز به دلیل موارد مشابه نقص فنی در ماه های پایانی سال گذشته و ابتدای سال جاری و عدم تمدید قراردادهای تامین نگهداشت با شرکت های دارای صلاحیت از مدار بهره برداری خارج شد.
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه ادامه داد: در فاز نخست به سرعت جایگاه رودکی را بازگردانده‌ایم و این جایگاه در حال ارائه خدمت به شهروندان است.مرشدی گفت: در گام دیگر، ضمن شناسایی پیمانکار نسبت به انعقاد قرارداد تامین نگهداشت با شرکت ها اقدام کرده ایم که با توجه به در دست اجرا بودن و رفع ایراد فنی، جایگاه ساوالان به زودی به مدار بهره برداری بر می گردد.
وی افزود: یک جایگاه تا آخر این هفته فعال می شود و در صدد هستیم ۲ جایگاه دیگر را نیز در هفته های آتی به مدار برگردانیم.طی روزهای اخیر مشکل جایگاه های سی ان جی به دلیل تعطیلی جایگاه های شهرداری ، معضلات زیادی را برای شهروندان ارومیه ای ایجاد کرده است.در ارومیه، حدود ۳۰۰ هزار خودرو وجود دارد ولی تعداد خودروهای با سوخت سی ان جی مشخص نیست.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۳ ب.ظ

دیدگاه


− چهار = 0