رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان غربي:

۹ دی سند زنده ای از وفاداری مردم به انقلاب اسلامی است

۹ دی سند زنده ای از وفاداری مردم به انقلاب اسلامی است

گروه خبر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: گرامیداشت روز نهم دی سند زنده ای است که وفاداری مردم به انقلاب اسلامی و ارزش های دینی را یادآور شویم. حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا بابازاده در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله حماسه نهم دی اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه واکنش طبیعی ملت ایران در مابل استکبار بوده است که نشات گرفته از بصیرت و آگاهی ملت بیدار ایران است، حرکتی بی بدیل و بی نظیر است.
وی ادامه داد: گرامیداشت روز نهم دی پایبندی مردم ایران به نظام اسلامی و پیروی از رهبری داهیانه نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان داده و سند زنده ای است که وفاداری مردم به انقلاب اسلامی و ارزش های دینی را یادآور شویم.
حجت الاسلام بابازاده، با اشاره به برخی از عوامل مهمی که در شکل گیری نهم دی نقش داشتند، افزود: مهمترین عامل رهبری حکیمانه امام خامنه ای در مقابل توطئه ها و فتنه هاست که مردم را از بحران ها عبور می دهد، رهبر معظم انقلاب در فتنه ۸۸ طومار آشوب را جمع کرده و ماهیت جنگ نرم آمریکا را خنثی نمود.
وی، با تاکید بر اینکه دین مداری عنصر تعیین کننده و راهگشا در عرصه های انقلاب بوده است، بیان داشت: در۹ ? دی حرکت مردم مبتنی بر تاسوعا و عاشورای حسینی بود، ملت مسلمان ایران اسلامی همواره در سخت ترین شرایط از قیام امام حسین (ع) درس گرفته اند، زمانیکه در فتنه ۸۸ پرده دری اتفاق افتاد، مشخص بود حرکت باید عظیم باشد.
حجت الاسلام بابازاده، بصیرت مردمی را از دیگر عوامل خلق حماسه ۹ دی عنوان کرد و گفت: اقدام به لحظه مردم که موجب خلق حماسه ۹ دی شد، از روی بصیرت و آگاهی بوده و نمی توان آن را اقدامی کورکورانه دانست.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: رهبری حکیمانه مملکت در سال ۸۸ اولین عامل در شکل گیری حماسه نهم دی بود و حضور حداکثری مردم در این حماسه سراسری سبب با شکوه شدن آن و ثبت در تاریخ شد.
حجت الاسلام بابازاده بیان کرد: امسال نیز همچون سالهای اخیر حضور مردم در راهپیمایی یوم الله نهم دی نشانه دلبستگی مردم به آرمان‌های انقلاب و نیز تبعیت از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری است.
وی اظهار داشت: گرامیداشت نهم دی به عنوان یک سند برای آن است که به تمام دنیا نشان دهیم که مردم پشتیبان انقلاب و نظامی اسلامی هستند بنابراین این راهپیمایی دشمنان از هر اقدام علیه کشورمان نا امید می‌کند.
حجت الاسلام بابازاده با بیان اینکه مقام معظم رهبری توانست طومار آشوب فتنه گران را در سال ۸۸ فرو بنشاند اظهار داشت: در حقیقت رهبر انقلاب اسلامی مهم‌ترین عامل در مقابل با توطئه یا بروز انحراف و بحران در کشور است و از مملکت در برابر انواع آسیب‌ها به خوبی مراقبت می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه محل تجمع و راهپیمایی ۹ دی در مصلای ارومیه و در ساعت ۱۰ الی ۱۲ است خاطر نشان کرد: حضور مردم ولایتمدار، فرهیخته و عاشق اهل بیت (ع) در این مراسم می‌تواند مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی باشد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، بیان داشت: برگزاری همایش ها و نشست های علمی در سطح استان و شهرستان ها، انجام گفت و گوهای ویژه تبیین در رسانه ملی، حضور فعال در رسانه ها و شبکه های اجتماعی، برپایی نمایشگاه ها با موضوع ۹ دی و تبلیغات محیطی مناسب را از دیگر انتظارات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از دستگاه های حاضر در جلسه عنوان کرد.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از مهر ، مراسم بزرگداشت سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت، از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۹ دی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) ارومیه و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و یکی از مسئولین کشوری با حضور گسترده مردم ولایت مدار برگزار می شود.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۳۲ ق.ظ

دیدگاه


8 − = سه