نماينده مردم ماکو در مجلس:

فتنه ۸۸ سناریویی برای براندازی انقلاب‌ اسلامی بود

فتنه ۸۸ سناریویی  برای براندازی انقلاب‌ اسلامی بود

گروه خبر:عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: فتنه ۸۸سناریویی بود که توسط دشمنان در جهت تیشه به ریشه انقلاب زدن تعبیه شد.
عین الله شریف پور با تاکید بر توطئه و دخالت دشمنان خارجی در بروز فتنه ۸۸که منجر به شکستن حرمت ها در عاشورای اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: ۹دی نقطه عطف انقلاب اسلامی و به عنوان یوم الله باید خوانده شود.
وی، با اشاره به استفاده و بهره گیری از تجربیات این روز توس مردم و مسئولان نظام اسلامی افزود: فتنه ۸۸سناریویی بود که توسط دشمنان در جهت تیشه به ریشه انقلاب زدن تعبیه شد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۹دی ۸۸تصریح کرد: مردم با حضور خود یکبار دیگر حقانیت خون شهدا، جانبازان و زحمات خانواده های ایثارگران را به منصه ظهور رسانده و به دشمنان اثبات کردند تا بدانند که فتنه های اینچنینی داخلی به هیچ عنوان به سر منزل مقصود نمی رسد و مردم ایران اسلامی هیچگاه این اجازه را به فتنه گران داخلی و حامیان آنان نمی دهند.
اقدام نابخردانه ترامپ در اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل دشمنی الان نیست
شریف پور، در رابطه تقبیح اقدام نابخردانه ترامپ در اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و نیز انتقال سفارت آمریکا به قدس اظهار داشت: ترامپ با دیوانگی کامل به این اقدام دست زده، دشمنی اینان با مسلمانان و جهان اسلام به ۵۰ سال قبل باز می گردد و مربوط دیروز و امروز نیست.
نماینده مردم ماکو، پلدشت، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اتحاد هرچه بیشتر مسلمانان با یکدیگر در نتیجه این اقدام ترامپ، افزود: از زمانیکه این غده سرطانی را در شرق آسیا ایجاد کردند این هدف را دنبال می کردند، اما خوشبختانه با توجه به ارتباطاتی که جهان اسلام با یکدیگر دارند بجز چند کشور عربی که موضعشان کاملا شناخته شده است، این عمل موجب اتحاد مسلمانان جهان با یکدیگر شده است.
وی، با اشاره به پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ناتمامی دشمنی دشمنان با ایران و نظام اسلامی، گفت: ضروری است به فرمایشات رهبر انقلاب توجه کنیم که ولایت امر مسلمانان جهان را عهده دار شدند حضرت آقا فرمودند فکر نکنید دشمنی دشمنان اسلام تمام می شود اینها سناریوهایی نعریف کردند که همیشه به دنبال ایجادشکاف بین کشورهای اسلامی هستند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، افزود: خوشبختانه قدم های مثبت و خوبی برداشته شده برگزاری همایش ها و گردهمایی هایی که تحت عناوین مختلف بین کشورهای اسلامی شکل میگیرد در جهت نقش بر آب کردن توطئه های استکبار جهانی است.
شریف پور، ادامه داد: دشمنان در این پروسه و در این سیاست خود با شکست مواجه می شوند، بطوریکه انتفاضه جدیدی که شکل یافته نشان از همسویی، همدلی و هم جهتی مسلمانان با همدیگر است.
قدس قبله اول مسلمین
نماینده مردم ماکو، پلدشت و چالدران در مجلس، با تاکید بر اینکه قدس قبله اول مسلمین است، گفت: با پروژه های قبلی قصد داشتند موضوع قبله اول مسلمانان و مخصوصا موضوع فلسطین را به حاشیه ببرند آنچه که امروز از این اقدام ترامپ عاید شد اتحاد جهانی مسلمانان است و موهبتی است که باید قدر دانسته شود.
وی، تصریح کرد: در مقابل موضع گیری خصمانه آمریکا امروز جهان اسلام با هم متحد شده اند و کشور غاصب اسرائیل حداکثر طی ۲۰ سال نابود می شود.
شریف پور، انقلاب اسلامی را به عنوان ام القرای کشورهای اسلامی دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی که نزدیک به ۴۰ سال قبل در ایران به عنوان ام القرای کشورهای اسلامی شکل گرفت با رهبری معمار کبیر انقلاب و امروز راه او را امام خامنه ای دنبال می کنند و فرمودند با اضمحلال و نابودی اسرائیل از روی زمین مسلمانان نفس آزاد می کشند.
خانواده ها با مدیریت صحیح نوجوانان را از خطرات فضای مجازی مصون دارند
وی، با اشاره به مزایا و معایب فضای مجازی گفت: فضای مجازی در صورتی که استفاده درستی از آن بشود فضای خوبی است اما اگر دنباله روی سیاست های دشمنان نظام اسلامی که در این فضا دنبال می کنند و به خورد ما می دهند باشیم در آن، به عنوان یک تهدید محسوب می شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: فضای مجازی اگر در جهت آگاهی، در جهت تداوم حق و حقوق بشریت باشد که امروز استکبار به حقوق مسلم مردم جهانی توجه نمی کند باید از آن درست استفاده بکنیم و کانون خانواده را هدف قرار گرفته اند.
وی، تاکید کرد: توصیه من به خانواده ها این است فضای مجازی را مدیریت کنند تا نوجوانان و جوانانشان دنباله روی سیاست های خصمانه دشمنان نباشند.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از راه دانا، شریف پور، خاطرنشان کرد: اسلام امروز به عنوان تنها مکتب شناخته شده برای نجات بشریت و در راس آن برای مسلمانان است ما اسلام را نجات بخش بشریت می دانیم و منطقی که پشت این سیاست داریم مستحکم است و امیدوارم مردم ایران اسلامی و مسلمانان متوجه موضوع باشند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۵ ق.ظ

دیدگاه


× 5 = چهل