همه مسئولان در کنار قوه قضائیه به برخورد با مفسدان برخیزند

همه مسئولان در کنار قوه قضائیه به برخورد با مفسدان برخیزند

آرازآذربایجان – جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امروز باید همه مسئولان در کنار قوه قضائیه به برخورد با مفسدان برخیزند.
حجت الاسلام حسین طیبی فر ظهر دوشنبه در جمع پایانی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه در ارومیه با بیان اینکه امروز قوه قضائیه با تمام اقتدار به برخورد با مفسدان آمده است افزود: بعضی ها با این اقدمات مخالف هستند چرا که دست برخی قلدران در کشور با مفسدان یکی است، باید همه مسئولان در کنار این قوه به برخورد با مفسدان برخیزند.
وی با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی کشور تنها با گوش سپردن به بیانات مقام معظم رهبری قابل حل شدن است اظهارداشت: باید دست به زانوی خود بزنیم و با پایبندی به اقتصاد مقاومتی راه خود را بپیماییم.
حجت الاسلام طیبی فر با بیان اینکه آمریکا در از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با توطئه های مختلف به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی است افزود: در این خصوص سه رویکرد براندازی نظام، اجبار برای مذاکره و نیز تضعیف انقلاب اسلامی روی آورد که بصیرت و هوشیاری مسئولان و مردم موجب شده در هیچ یک از این رویکردها کوچکترین موفقیتی بدست نیاورد.
جانشین ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه امروز ایران اسلامی یکی از قدرت های مهم منطقه به شمار می رود عنوان کرد: سقوط پهپاد پیشرفته آمریکا یکی از نمادهای مهم اقتدار و قدرت نظامی ایران در منطقه به شمار می رود آمریکا دو پهپاد پیشرفته خود را بیشتر نداشت که آنها هم به دست چوانان غیور و توانمند ایرانی سرگون شد.
حجت الاسلام طیبی فر در ادامه با اشاره به اینکه وقتی استکبار جهانی و آمریکا در برابر اقتدار ایران ناکام ماندند اقدام به تسخیر نفتکش ایرانی در آبهای بین المللی را کرده و خیال کردند با توسل به زور ملت ایران را به زانو در بیاورند اما با شکست در برابر این توطئه نیز فهمیدند تهدید نظامی کشوری که با توانایی خودش به قدرتی دست یافته که می تواند به توانایی آمریکا حمله کنند از این خیال خام خود نیز دست کشیدند.
وی در ادامه با بیان اینکه اندیشه استکبار ستیزی امروز در کشور اندیشه ای عمومی است گفت: هر کس در این کشور دستش به طرف آمریکا دراز باشد و چشمش به بیگانه و نگاهش به بیرون از کشور بداند با ملت ایران طرف است چرا که در طول تاریخ دیدیم که آمریکا چه بلایی سر کشورها آورده است خلف وعده های متعدد آمریکا در خصوص ملت ایران شامل آزادی گروگان های لانه جاسوسی، برداشتن تحریم ها با تعهد به برجام و … را نباید کسی فراموش کرده باشد.
حجت الاسلام طیبی فر با اشاره به اینکه آمریکا با اساس جمهوری اسلامی ایران مشکل دارد اگر کشور بخواهد در برابر خواسته های بیگانگان پیروز شود راهی جز گوش سپردن به بیانات مقام معظم رهبری ندارد گفت: مشکلات کشور تنها از طریق گوش سپردن به بیانات رهبری قابل حل است در غیر اینصورت جمهوری اسلامی ایران نمی تواند از زیر بار مشکلات رهایی یابد.
جانشین ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز قوه قضائیه برای مهار کسانی که دست به بیت المال برده اند وارد میدان عمل شده است عنوان کرد: برخی از این اقدامات ناراحت هستند چرا که دست آنها از بیت المال کوتاه شده است برای تداوم سیاست فساد ستیزی قوه قضائیه همه باید این قوه را مورد حمایت قرار دهیم.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲:۱۳ ب.ظ

دیدگاه


5 − = چهار