تا پنجمین روز ثبت نام الکترونیکی

۷۰۲نفر برای حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در آذربایجان غربی ثبت‌نام کردند

۷۰۲نفر برای حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در آذربایجان غربی ثبت‌نام کردند

آرازآذربایجان،رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی از ثبت نام ۷۰۲ نفر برای حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.
رضا ابراهیمی اظهار کرد: در پنجمین روز از مهلت پیش ثبت‌نام کاندیداهای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان، ۶۰ درصد در رده سنی ۳۰ تا ۴۵ سال قرار دارند.
وی با بیان اینکه ۲ روز دیگر از مهلت یک هفته‌ای پیش ثبت‌نام کاندیداها باقی است، افزود: این میزان اعلام کاندیداتوری نشان دهنده اقبال خوب قشر جوان به این رویداد مهم سیاسی و نویدبخش انتخاباتی رقابتی با مشارکت بالای سیاسی در این استان است.
ابراهیمی ادامه داد: در این مدت ۷۰۲ نفر برای حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی پیش ثبت‌نام کرده‌اند که ۸۸ درصد این افراد را کاندیداهای مرد و ۱۲ درصد را کاندیداهای زن تشکیل می‌دهند.
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی اضافه کرد: تاکنون از مجموع کاندیداهای مورد اشاره ۴۱ درصد در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال، ۳۳ درصد بین ۴۰ تا ۵۰ سال، ۲۲ درصد در رده سنی ۵۰ تا ۶۰ و یک درصد هم در رده سنی ۶۵ تا ۷۵ سال هستند.

وی یادآور شد: مرحله پیش ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز ۱۶ مرداد شروع و تا ساعت ۱۸ روز ۲۲ مرداد ادامه دارد لذا افرادی که قصد کاندیداتوری برای این انتخابات دارند حتماً باید ابتدا در این مرحله پیش ثبت نام خود را از طریق سامانه انجام دهند.
ابراهیمی تاکید کرد: کسانی که در این مرحله نتوانند ثبت نام کنند امکان ثبت نام نهایی و کاندیداتوری برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی را نخواهند داشت بنابراین پیش ثبت نام انتخابات الزامی است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۳:۲۷ ب.ظ

دیدگاه


× چهار = 12