۳باند قاچاق موادمخدر درآذربایجان غربی منهدم شد

آراز آذربایجان- فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از شناسایی و انهدام سه باند بزرگ تهیه، تولید و قاچاق مواد مخدر در استان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.
سردار مسعود خرم نیا با بیان اینکه در قالب این سه باند ۴۲۳ کیلو و۲۰۶ گرم تریاک کشف و ضبط شد، افزود: با کشف این سه باند ۱۵ قاچاقچی، ۸۹ نفر توزیع کنندگان و همچنین ۱۹۴ نفر معتاد جمع آوری و دستگیر شدند.
وی با اشاره به بسیج امکانات و تجهیزات پلیسی سطح استان برای اجرای این طرح تصریح کرد: با تلاش‌های مأموران انتظامی در این راستا ۱۱ دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین و یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.
سردار خرم نیا همچنین از کشف بیش از ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر مرفین در شهرستان خوی خبر داد و گفت: در بررسی محورهای مواصلاتی ایستگاه ایواوغلی خوی مأموران انتظامی خوی در محور تبریز -خوی حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی هیوندا مشکوک شدند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: با هوشیاری مأموران انتظامی ضمن تعقیب و مراقبت در یک عملیات ضربتی متهم را که با مشاهده مأموران تغییر مسیر داده بود دستگیر کردند که در بازرسی از خودروی توقیف شده ۳۰۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع مرفین کشف و دو نفر متهم دستگیر شد.
سردار خرم نیا با اشاره کشف ۲۷ تن و ۱۸۰ کیلوگرم گندم قاچاق در شهرستان میاندوآب گفت: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی در ایستگاه شهید محمدنژاد میاندوآب یک تریلی کشنده با بار ۲۷ تن و ۱۸۰ کیلوگرم گندم قاچاق کشف و ضبط شد.
وی یادآور شد: ارزش ریالی گندم‌های قاچاق یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود که در این زمینه یک نفر متهم نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۴ ق.ظ

دیدگاه


3 + = نُه