۲۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی آماده تحویل به متقاضیان است

۲۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی آماده تحویل به متقاضیان است

آرازآذربایجان ،مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۲۵۰ واحد مسکونی از طرح‌های نهضت ملی مسکن در این استان آماده تحویل به متقاضیان است.
سیدمحسن حمزه‌لو افزود: در حال حاضر در قالب طرح نهضت ملی مسکن، پنج هزار و ۹۶۷ واحد مسکونی در مرحله فونداسیون، سه هزار و ۵۱۴ واحد در مرحله اسکلت و سقف، یک هزار و ۲۸۲ واحد در مرحله سفت کاری و ۵۴۶ واحد در مرحله نازک کاری است.
وی با اشاره به تعداد متقاضیان نهضت ملی مسکن اظهار کرد: ۱۶۸ هزار و ۴۷۴ متقاضی نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی ثبت نام کردند که ۳۳ هزار و ۱۸۴ نفر آنها واجد شرایط نهایی هستند.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: از این تعداد تاکنون هفت هزار و ۹۵۲ خانوار از متقاضیان نهضت ملی مسکن در این استان مبلغ اولیه ۴۰۰ میلیون ریال را واریز کرده‌اند.
حمزه‌لو اضافه کرد: همچنین برای هفت هزار و ۱۲۹ خانوار متقاضی قرارداد ساخت واگذار شده و عملیات اجرایی واحدها نیز آغاز شده است.
وی با اشاره به مجموع تعداد متقاضیان افتتاح حساب کرده در بانک‌های عامل، یادآور شد: تاکنون هشت هزار و ۷۳۱ متقاضی نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی نزد بانک عامل افتتاح حساب کرده‌اند.
۲۴ هزار هکتار اراضی دولتی برای اجرای این طرح‌ ملی در داخل حریم شهرها در آذربایجان غربی تامین شده است و سهم ابلاغی آذربایجان‌غربی از قانون جهش تولید مسکن ١٧٨ هزار و ٩۶٢ واحد تعیین شده است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۹ ق.ظ

دیدگاه


− دو = 1