۱۴۰۰فقره پرونده تخلف درشعب تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی تشکیل شد

۱۴۰۰فقره پرونده تخلف درشعب تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی تشکیل شد

آراز آذربایجان- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از تشکیل یک هزار و ۴۸۵ فقره پرونده طی از ابتدای سالجاری تاکنون در شعب تعزیرات حکومتی استان خبر داد.
محمد اقوامی با بیان اینکه از امسال یک هزار و ۴۸۵ فقره پرونده تخلف در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل و از این تعداد یک هزار و ۴۸۳ فقره رسیدگی و مختومه شده است، افزود: صاحبان این پرونده‌ها به پرداخت بیش از ۹۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.
وی ادامه داد: از این تعداد پرونده‌های تخلف ۹۹۳ فقره در بخش کالا و خدمات، ۱۱۸ فقره در بخش بهداشت و درمان و ۳۷۴ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.
اقوامی از محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچی ماشین لباسشویی خبر داد و اظهار کرد: مأموران اداره اطلاعات شهرستان پیرانشهر با کسب اخبار و اطلاعات در مورد دپوی ماشین لباسشویی قاچاق در یک انباری در بازرسی از انبار مذکور ۳۹ دستگاه لباسشویی کشف و ضبط و مراتب را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی آن شهرستان ارسال کردند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی افزود: شعبه ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز شهرستان پیرانشهر نیز با توجه به اقرار متهمین مبنی بر اینکه تعداد ۶۰ دستگاه لباسشویی نیز از این محل قبلاً قاچاق شده است پرونده را تحت رسیدگی قرار داد.
وی تصریح کرد: در بررسی‌ها مشخص ضد انبار مذکور با عنوان انبار ابزارآلات و یراق آلات در سامانه جامع انبارها ثبت شده و همچنین با توجه به اینکه کالا از طریق تسهیلات مرزنشینان (کولبری) وارد کشور شده، متهمین را به ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت و پرداخت سه میلیارد و ۱۵۸ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۴ ق.ظ

دیدگاه


× هشت = 8