۱۰۵ میلیارد تومان برای آسفالت راه‌های روستایی مهاباد اختصاص یافت

۱۰۵ میلیارد تومان برای آسفالت راه‌های روستایی مهاباد اختصاص یافت

آرازآذربایجان،رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: امسال ۱۰۵ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت بیش از ۹۶ کیلومتر از راه‌های روستاهای این شهرستان اختصاص یافت.
رحمت نویدی نیا افزود: در سال جاری آسفالت راه‌های روستایی برای ۱۰۰ روستای این شهرستان پیش بینی شده که تاکنون آسفالت ۱۲ روستا انجام و مابقی در مرحله پیمان سپاری است.
وی ادامه داد: در حال حاضر از مجموع ۶۱۲ کیلومتر راه روستایی مهاباد بیش از ۳۰۰ کیلومتر آن آسفالت است که با برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری ۱۰۰ کیلومتر دیگر نیز آسفالت خواهد شد.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد اظهار کرد: آسفالت راه‌ روستاهای آلبلاغ، بهرام آباد، سیچان بلاغ، مراغه، سولغه، ابراهیمه، کاولان علیا، آغاسور، سیاقول علیا، زنده قول، شیخ یوسف، باگردان، داشتیمور، چوملان، قلات، زیوه، بنگوین، گاگش، گاومیشان، خره جو و شیلان آباد در دست اقدام است.
نویدی نیا یادآور شد: برای آسفالت این راه‌ها بیش از ۱۰۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که در طول سال و با پیمان سپاری عملیات آنها انجام خواهد شد.
وی تاکید کرد: همچنین احداث پل روستای داشتیمور که یکی از مطالبات اصلی اهالی این روستا بود با ۱.۵ میلیارد تومان هزینه در حال انجام است و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.
از مجموع ۱۹۶ روستای مهاباد راه ۱۱۰ روستا آسفالت بوده که در حدود میانگین استانی است.
همچنین از مجموع ۶۰۰ کیلومتر راه‌های روستایی این شهرستان راه ارتباطی ۶۸ روستا به طول ۲۶۱ کیلومتر خاکی و سوشه بوده که در انتظار آسفالت است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۴ ب.ظ

دیدگاه


هفت − 2 =