خاطرات ۹ انقلابی زندانی آذربایجان‌غربی تبدیل به کتاب شد

خاطرات ۹ انقلابی زندانی آذربایجان‌غربی تبدیل به کتاب شد

آراز آذربایجان-رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: به همت این اداره خاطرات ۹ انقلابی زندانی آذربایجان غربی تبدیل به کتاب شد و در دهه فجر امسال رونمایی می‌شود.
احد هوشمند در جلسه تشریح برنامه‌های حوزه هنری آذربایجان غربی در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امسال برنامه‌هایی از جمله نمایشگاه کاریکاتور، نمایش تله‌فیلم ارثیه پدری، برگزاری محفل عصر شعر انقلاب اسلامی جزو برنامه‌های مورد اجرا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی گفت: علاوه بر اینها به همت این اداره خاطرات ۹ انقلابی زندانی آذربایجان‌غربی تبدیل به کتاب با عنوان “رهایی”شده که در دهه فجر امسال رونمایی می‌شود و مضاف بر آن این اداره ۶ عنوان کتاب در حوزه ادبیات پایداری به چاپ رسانده است.
هوشمند گفت: از هفتم بهمن با برگزاری برنامه شعر طنز انقلاب اسلامی عملاً برنامه‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی آغاز شده و سلسله برنامه‌های دهه فجر تا ۲۲ بهمن ادامه می‌یابد.
رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی اظهار داشت: فرودین ۹۷ نیز جشنواره بین‌المللی شعر انقلاب و جشنواره بین‌المللی داستان انقلاب، در هفته هنرهای انقلاب برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: چندی پیش تفاهم‌نامه ساخت یک سینما با مشارکت شهرداری و شورای شهر ارومیه از سوی موسسه هنری بهمن سبز امضاء شده که با مشخص شدن زمین آن اقدامات احداث آن عملیاتی خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۹ ق.ظ

دیدگاه


+ 1 = هفت