کشف میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی

گروه خبر: فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از ۳میلیارد ریال در مناطق مرزی ماکو خبر داد.
به گزارش آرازآذربایجان، سردار یحیی حسین خانی فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی اظهار کرد: در اجرای طرح کنترل نوار مرزی و جلوگیری از قاچاق کالا در مرزهای کشور، ماموران مرزبانی هنگ ماکو با تشدید اقدامات کنترلی با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و اجرای کمین هدفمند توانستند ۶۷۸هزار و ۲۰۰نخ سیگار قاچاق را کشف و ضبط کنند.
او افزود: مرزبانان غیور در عملیاتی دیگر در پست و کنترل گمرک بازرگان حین کنترل تردد خودرو‌ها و مسافرین با رعایت شئونات اسلامی و حقوق شهروندی در بازرسی‌های معموله توانستند یک دستگاه کشنده تریلر حاوی ۲عدد باک غیر استاندارد را توقیف نمایند.
سردار حسین خانی ادامه داد: در این دو عملیات‌ ۲دستگاه خودرو توقیف و ۴نفرقاچاقچی نیز دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی احاله گردید.
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی ارزش اقلام مکشوفه را ۳میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال اعلام کرد و افزود: مرزبانان غیور استان با تلاش‌های شبانه روزی در راستای حراست از کیان جمهوری اسلامی ایران مانع از هرگونه قاچاق کالای و تردد غیر قانونی در نوار مرزی می‌شوند و اجازه هیچ گونه عرض اندام به قاچاقچیان را نخواهند داد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰ ق.ظ

دیدگاه


− دو = 2