چه بر سر ریشه‌دارترین تیم فوتبال آذربایجان غربی آمده است

چه بر سر ریشه‌دارترین تیم فوتبال  آذربایجان غربی آمده است

گروه ورزشی: غم نامه ای که امروز فوتبال شهر عزیزمان به آن دچار شده پایانی ندارد و هر روز اخبار جدیدی در مورد فروش امتیاز و انحلال تیم‌هایی از این خطه قهرمان‌پرور به گوش می‌رسد.
ورزشی که در ویترین ورزش‌های جهان قرار دارد بدست مدیران باشگاه های ارومیه به مدل محلاتی و جام رمضانی به آن نگاه می‌کنند و تمامی امید باشگاه های سابقه دار به هیئت فوتبالی است که متولی این ورزش هست که مخلصانه برای رشد این ورزش تلاش می‌کند. بایستی خسته نباشید به کسانی همچون کردستانچی، زینالی و… گفت که همیشه یار و یاور فوتبال این دیار بوده‌اند و چشم امید ورزشکاران که بلکه بتوانند به امیدهای اهالی فوتبال را جامه‌ی عمل بپوشانند.
- این سؤال را به عنوان یک برادر کوچک از هیئت‌های قبلی دارم: چرا تیم‌های ریشه داری مثل ارومیه جوان در سایه‌ی تور منت‌های کم بازده فوتبال شهرمان باشند تا کی باید تیم‌های ? ماهه ای مانند باری ارومیه و آذری باطری ارومیه را پرورش دهیم؟ تا کی نام حامی مالی را روی تیم‌ها خواهیم گذاشت؟آیا باز می‌خواهیم تیم‌هایی که نه دفتر باشگاه دارند و نه نام و نشان و لوگو که از ابتدایی‌ترین مؤلفه های تشکیل تیم هستند را روانه مسابقات بکنیم که نه طرفداری داریم و نه سابقه ای! آیا این حق تیم ارومیه جوان نیست که ?? سال از عمر خود را صرف قانون مداری و توسعه‌ی فوتبال این شهر کرده است.- تا کی باید ساعت‌های زیادی صرف کنیم تا تیم‌های دیگر شهر را تشویق کنیم چرا جوانان تیم‌ها و باشگاه های شهر خودشان را نمی‌شناسند. چرا مردم با تبلیغات منفی مدارس فوتبال این شهرستان نام فوتبالی‌هایی را می‌شنوند که جزء زیان برای فوتبال ما دست آوردی نداشته‌اند؟
چرا با استفاده از نام دیگر تیم‌هایی مانند (پیروزی -تراکتورسازی) مدارس فوتبالی تشکیل می‌شود؟ مدارسی که با تبلیغات آنچنانی شاگردانی جذب می‌کنند ولی بعد از مدتی بی کفایتی آن‌ها بر اولیا معلوم می‌شود ولی چه سود که فریاد رسی نیست.
چرا اسمی از افرادی که شرافت و سرمایه خود را گرو فوتبال گذاشتند و تنها به فکر ورزش این مرز و بوم بوده‌اند نیست؟ کجایند علی گچلوها، امیر باطنی‌ها، سید کمال خوش خلق‌ها؟ .
آیا همین‌ها شناسنامه فوتبال ما نبودند؟ پس چرا فراموششان کرده‌اید. آیا جرمی از این بالاتر که عاشقانه برای فوتبال کار کردند.
چگونه می‌شود تیمی و باشگاه رسمی که تمامی قوانین را در شهرستان ارومیه رعایت می‌کند و هیچ پرونده ای در دادگاه های اخلاقی و قضایی در دادگاه و کمیته انضباطی ندارد باید آخرین نفس‌های خود را بزند؟ آیا تیم‌هایی که با نام اسپانسرها تغییر می‌کنند ارج و قرب بیشتری دارند!سوابقی که تیم ارومیه جوان برای این شهر به ارمغان آورده ستاره های بر دوش این فوتبال خواهد بود که عبارتند از :
- تأسیس ???? اولین باشگاه ثبت شده در استان آذربایجان غربی
- اولین و تنها باشگاه استان آذربایجان غربی که به عضویت اتحادیه باشگاه‌های ایران درآمد
- اولین باشگاه استان که کمیته هواداری و روابط عمومی فعال دارد و پنجمین باشگاه خصوصی ایران
- اولین باشگاهی که بازی خیرخواهانه را در این شهرستان بدعت گذاری کرد تیم ارومیه جوان آذر بود.
علی گچلو بود که با هزینه‌ی شخصی تیم‌هایی مانند منتخب هنرمندان، استقلال اهواز، پیروزی تهران، سپاهان اصفهان، تراکتور سازی تبریز، راه آهن تهران را برای دیدارهای دوستانه به این شهر فراخواند.
- این‌ها تنها اقدامات کوچکی از این باشگاه مردمی برای شهرمان بود که اگر ورود این باشگاه به بازار بورس و سهام داری را هم اضافه کنیم و یا افتخارات بی شماری که در عرصه قهرمانی شهرستانی، استانی و کشوری و حضور در دسته دوم ایران را به آن اضافه کنیم دیگر افتخاری نمانده که این باشگاه نتواند جویای آن باشد.
به گزارش اروم نیوز دست آخر اینکه نگذاریم تیم ریشه دار ارومیه جوان هم مثل تیم‌های پاکدیس، چی چست به تاریخ بپیوندند.پس بار دیگر به خاطر شهرمان و سربلندی آذربایجان حمایت خود را از شناسنامه فوتبال این شهرستان اعلام بداریم.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۲۸ ق.ظ

دیدگاه


+ شش = 7