توسط رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان غربی انجام شد

تاکید بر استفاده از ظرفیت های آذربایجان غربی برای ارتقای جایگاه ورزش دوچرخه سواری

تاکید بر استفاده از ظرفیت های آذربایجان غربی برای ارتقای جایگاه ورزش دوچرخه سواری

آراز آذربایجان _رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان غربی بر استفاده از تمام ظرفیت های استان، برای ارتقای سطح و جایگاه ورزش دوچرخه سواری تاکید کرد.
محمدرضا اسدی در دیدار با منوچهر هیربد، مدیر مجموعه ورزشی کارگران ارومیه، اظهار داشت: هیات دوچرخه سواری آذربایجان غربی در تلاش برای استفاده از ظرفیت های استان به منظور ارتقای جایگاه ورزش دوچرخه سواری‌است.
وی با بیان اینکه در این راستا تلاش می شود با طی روال اداری از ظرفیت های موجود در مجموعه ورزشی کارگران ارومیه نیز بهره مند شویم، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در مجموعه کارگران ارومیه می توان دورههای آموزشی برای نونهالان و کودکان برگزار کرد.
این مسئول با اشاره به در پیش بودن تعطیلات تابستانی، ادامه داد: برگزاری کلاس های آموزشی برای دانش آموزان نیز از دیگر برنامه هایی است که در هیات دوچرخه سواری استان مورد توجه قرار دارد.
در ادامه این دیدار مدیر مجموعه ورزشی کارگران ارومیه نیز اظهار داشت: مجموعه ورزشی کارگران ارومیه دارای امکانات دوچرخه سواری است و این ظرفیت وجود دارد که هیات دوچرخه سواری برای برگزاری مسابقات مختلف از امکانات این مجموعه استفاده کند.
منوچهر هیربد افزود: برگزاری مسابقات در سطح کارگران، برگزاری دوره های آموزشی در ترم های مختلف و برای گروه های سنی نونهالان، کودکان، دانش آموزان و دانسجویان از جمله این برنامه ها است.
وی افزود: برای این منظور نیاز است تا هیات دوچرخه سواری استان با طی روال اداری و درخواست های لازم نسبت به انعقاد تفاهم نامه همکاری اقدام کند تا بتوانیم گام های موثری در راستای ارتقای جایگاه دوچرخه سواری برداریم.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲:۱۷ ب.ظ

دیدگاه


− نُه = 0