پیگیری پرونده‌های مهم قضایی با تشکیل قرارگاه پیگیری در آذربایجان غربی

پیگیری پرونده‌های مهم قضایی با تشکیل قرارگاه پیگیری در آذربایجان غربی

آرازآذربایجان،قرارگاه پیگیری دادگستری آذربایجان غربی پرونده‌های مهم قضایی را پیگیری می کند.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه قرارگاه پیگیری پرونده‌های خاص و مهم که در سالن جلسات امامت دادگستری استان برگزار از تشکیل قرارگاه پیگیری پرونده‌های مهم در دادگستری استان خبر داد و گفت: آن چیزی که دارای اهمیت و محوری می‌باشد رعایت مقررات قانونی و الزام بر حرکت بر مسیر و مدار قانون است.
ناصر عتباتی افزود: هم افزایی و همفکری در رسیدگی به پرونده‌های خاص و مهم بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند رسیدگی‌ها را قدرتمند و مستحکم پیش ببرد.
وی می گوید: رسیدگی قاطع قضایی به اقدامات مجرمانه اشخاصی که مبادرت به تضییع حقوق مردم و شهروندان می‌نمایند در دستور کار دستگاه قضایی استان هست و در این خصوص هیچ گونه مماشاتی پذیرفته نیست.
رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: قرارگاه پیگیری پرونده‌های مهم بدین منظور تشکیل می‌گردد تا وضعیت این پرونده‌ها را مرور و هماهنگی بیشتری جهت نتیجه بخش بودن و روشن شدن ابعاد این پرونده‌ها و آخرین اقدامات صورت گرفته جهت به نتیجه رسیدن آن‌ها صورت پذیرد تا نظارت‌ها و برخورد‌ها تقویت شوند.
عتباتی ادامه داد: جلسات هماهنگی در این کمیته مشورتی به اتخاذ تصمیم در خصوص پرونده‌های خاص و مهم کمک می‌کند تا تصمیمات صحیح و متقن اتخاذ گردد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۲ ق.ظ

دیدگاه


+ سه = 8