پیشنهاد، انتقاد شکایت توسط شما و پیگیری آن توسط خبرنگاران ما

***
الان یک سال است که در نوبت وام ازدواج هستم. بانک صادرات قرار شد، اول همین امسال وام بدهد، من هم قرض کردم و مراسم عروسی ام را گرفتم. اما هر وقت مراجعه می کنم می گویند هنوز برایمان بخشنامه نیامده است. نمی دانم با این همه بدهی باید چه کار کنم.
۹۱۴۰۰۰۵۵۷۶
***
با عرض سلام و خسته نباشید، نهایت تشکر خود را از خانم سنبله برنجی شاهین‌دژ به خاطر مقاله بسیار خوب و خواندنی مشکلات دارو و درمان اعلام می‌دارم امیدوارم مسئولان محترم خواننده چنین مقالاتی باشند تا اقدامی در این راستا انجام دهند هر چند که مطمئن هستم گوش شنوایی وجود ندارد و حل مشکلات بخش سلامت شعاری بیش نیست، خانم برنجی مجددا تشکر می‌کنم و امیدوارم هر روز شاهد چاپ مقالات جذاب شما در روزنامه وزین آراز آذربایجان باشیم.
۹۱۳۰۰۰۳۵۶۹
***
آیا مجلس شورای اسلامی بر نحوه مدیریت رسانه ملی و جواب‌دهی آن تا بحال موفق بوده؟ به مردمداری و عدالت جمعیتی برنامه ی دارد؟ متاسفانه تا بجال از جوابدهی به سؤالات مردمی در خصوص شهرهایی که آذری دارد منجمله خود تهران، قزوین و سنندج که بایستی عدالت برنامه سازی رعایت شود عمل کرده؟ واقعأ سؤال خیلی هاست که انتظار جواب دارند.
۹۱۴۰۰۰۰۵۷۹
***
عجب دوره و زمانه ای شده، اگر با سر و وضع مرتب و آراسته و شیک برای خرید یا دریافت خدمات به بازار مراجعه کنی سرکیسه ات می کنند چرا؟ مگر تمیزی و آراستگی با ارزش های عرف و اسلام مغایرت دارد؟! یا مخصوص قشر مرفه است؟ همه ما به خصوص بازاریان و ارائه کنندگان کالا و خدمات باید، اندیشه مان را وسعت ببخشیم.
۹۳۹۰۰۰۲۹۶۱
***
یک مثل جدید هست که میگه: حق به حقدار نمی رسه حق به پولدار، شانس دار، پارتی دار و گردن کلفت می رسه.
۹۳۷۰۰۰۱۰۹۴
***
از جمله تدابیر دولت تدبیر و امید برای ما کارگران این بود که ما را برگرداندند به شرکت های پیمانکاری، احمدی نژاد کجایی که یادت بخیر!
۹۱۴۰۰۰۹۲۸۷
***
دولت سود بانک ها را پایین آورده ولی تسهیلات را بالا برده است. آخر این چه عدالتی است از یک بانک وقتی می خواهی تسهیلات بگیری می گوید که ۲۷ درصد ولی وقتی می خواهی سرمایه گذاری کنی می گوید ۱۷ درصد.
۹۳۷۰۰۰۸۰۳۳
***
سلام کاش یک ستونی در نظر می گرفتید که مردم بتوانند نظرشان را درباره این که دولت یا هر واحد نظارتی در کجا توانسته یا نتوانسته است. کنترل قیمت داشته باشد، منعکس کنند.
۹۳۹۰۰۰۲۰۹۹

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۴:۲۱ ق.ظ

۱ نظر

نظر -49 - 0 از 1اولین« قبل بعد  » آخرین 
  1. 0

    بسم الله القاسم الجبارین
         فوری                                                             تاریخ: ۲۰/۵/۹۳          
       نامه سرگشاده به وزیر محترم نیرو                                                  
    وزیر محترم نیرو جناب آقای مهندس چیت چیان
    با عرض سلام و خسته نباشید ، احتراما باستحضار عالی می رساند با توجه به بحران جدی آب در کشور و تدابیر وزارت نیرو و فتوای مراجع عظام مبنی بر صرفه جویی در مصرف آب و اصلاح روش های آبیاری زمینهای کشاورزی و مدیریت منابع آب خصوصا در استان آذربایجانغربی بدلیل بحران ملی خشک شدن دریاچه ارومیه و تهدید از بین رفتن زیستگاهها در این استان و استانهای همجوار ؛ متاسفانه عده ای سودجو اقدام به فروش آب آشامیدنی روستای گولان به مالکین زمینهای کشاورزی روستای مجاور جهت آبیاری مزارع نموده اند ، جناب آقای کاووس جعفری دهیار سابق روستای گولان که هم اکنون پسر خود را بصورت موروثی و بدون انتخابات وارد شورای روستا کرده است با همکاری مسئول آب جناب آقای نوروز ظریف به مدت بیش از چهار سال است که از فصل تابستان آب شرب مردم روستا را به قیمتهای گزاف به روستاهای اطراف می فروشد ، این افراد با دستکاری پمپ آب و راه اندازی لوله هایی که بصورت مخفی با تجهیزات بیل مکانیکی و غیره کارگذاری کرده اند اقدام به فروش می نمایند ، متاسفانه علیرغم پیگیری اهالی و اطلاع به سازمان آب همچنان این مشکل ادامه دارد. شایان ذکر است پس از اعلام این مشکل به سازمان آب استان و مراجعه مامورین این اداره به مدت یک هفته تا پایان وقت اداری قطعی آب نداشتیم و بعد از این ساعت تا یازده شب قطع بود ، ولی پس از گذشت یک هفته همچنان از سعت هشت صبح تا یازده شب آب شرب مردم روستا قطع می باشد.ضمنا مسئله دیگر آب این روستا بهداشت آب می باشد، بدلیل گذر آب چشمه مورد شرب این روستا از کنار چندین چاه جذبی فاضلاب بسیار کثیف میباشد.
    ما اهالی روستای گولان با پناه آوردن به آن مقام عالی ضمن درخواست برخورد شدید قانونی با متخلفین خواستار رفع مشکل قطعی آب و بهداشت آبرسانی در این روستا هستیم.
    از الطاف شما کمال تشکر و قدردانی را داریم./
                                                                                           اهالی روستای گولان         
    بخش انزل شهرستان ارومیه 

    1. 0

      ***
      به دنبال دریافت مطلبی پیرامون مشکل آب شرب روستای گولان از توابع بخش انزل شهرستان ارومیه، معاونت نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی جوابیه‌ای به دفتر روزنامه آراز آذربایجان ارسال کرده است.
      در این جوابیه آمده است: تامین آب شرب روستای مذکور در قالب مجتمع سه روستایی گولان، باری و جمال‌آباد از محل یک حلقه چاه عمیق واقع در روستای جمال‌آباد تامین می‌گردد.
      در روستای گولان تعدادی از اهالی علی‌رغم اطلاع‌رسانی از طریق بخشداری محترم بخش انزل و دهیاری بدون هماهنگی قبلی در بالادست منبع ذخیره روستا اقدام به ساخت مسکن نموده‌اند که این تعداد در مواقع پیک مصرف و کاهش سطح آب مخزن ذخیره با مشکل کمبود آب مواجه می‌گردند.
      با توجه به بررسی‌های به عمل آمده هیچ‌گونه انشعاب غیرمجاز آب و یا فروش آب به بخش کشاورزی در محل شناسایی نگردید در صورتی که هریک از امضاء کنندگان نامه اطلاعاتی از انشعاب غیرمجاز در روستا دارند و احساس مسئولیت خطیر حفاظت از منابع محدود داشته و حاضر به همکاری با مامورین این شرکت باشند، با آغوش باز استقبال نموده و با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، به امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ارومیه مراجعه فرموده و یا با شماره تلفن‌های ۳۲۲۲۰۱۷۰ و ۳۲۲۵۴۲۷۵ (آقای مهندس بزرگان) تماس حاصل فرمایند تا سریعا در این مورد اعمال قانون گردد.
      در خصوص چشمه ذکر شده در متن نامه نیز به اطلاع می‌رساند بازسازی و بهسازی مسیر خط انتقال و چشمه از پروژه‌های پیشنهادی این شرکت می‌باشند که در صورت تامین اعتبار مراحل اجرایی آن شروع خواهد شد.

نظر -49 - 0 از 1اولین« قبل بعد  » آخرین 

دیدگاه


هفت × 3 =