پیشنهاد، انتقاد شکایت توسط شما و پیگیری آن توسط خبرنگاران ما

حمایت بعضی ازمسؤلان ازافرادی که ازنظرشخصیتی وروحی یاتعصبات احساسی جزنارضایتی عموم حاصلی نداردوموجب شک وبه زیرسؤال بردن مقامات بالادستی میشوداجتناب کنند.اصل انقلاب مابراکثریت ورضایت است وهرکسی برخلاف این حرکت کندقطعأ به راه دشمن است.لذارسانه ملی بایدبرای مردم آذربایجان شبکه های تلویزیونی ایجادکندتاسالهاکه براثرسومدیریت دربرنامه هامردم این خطه راآزرده کمی بکاهد.
عزتی

زندگی چند نفر از اطرافیانم به خاطر این شبکه های به اصطلاح اجتماعی اما خانمان برانداز در حال از هم پاشیدن است. در محل کار هم به جای صرف انرژی برای کار برخی با تلفن همراهشان دنبال همین مسخره بازی ها هستند چرا مسئولان این نرم افزارها را فیلتر نمی کنند تا بیشتر از این زندگی ها خراب نشود و جوان ها به بیراهه کشیده نشوند؟
۹۱۴۰۰۰۷۰۵۴

من تازه کارشناسی ارشد گرفتم. یک پسر کوچک هم دارم. تا الان از معافیت تحصیلی استفاده کردم. حالا با یک خانه اجاره ای و کلی هزینه زندگی ظلم نیست که مرا به سربازی ببرند؟ سوالم این است ما که این همه معافیت های مختلف داریم چرا برای این شرایط خاص نباید معافیت یا کفالت داشته باشیم؟
۹۱۴۰۰۰۴۳۷۶

سلام؛ طرح جدید صفحه اول روزنامه آراز آذربایجان خیلی جالب شده و بسیار عالی. خواستم تشکر کنم.
محمودی از ارومیه
چرا تأمین اجتماعی ? درصد باقی مانده افزایش حقوق بازنشستگان را پرداخت نمی کند؟ افزایش حقوق ?? درصد اعلام شد ولی ?? درصد اعمال شده است! می‌دانم که این موضوع کشوری هست اما خبرنگاران می‌توانند از طریق مسئولان استانی نیز مشکلات مردم را پیگیر باشند.
۹۱۴۰۰۰۳۴۵۳

آیا می دانید مشکل روزنامه شما چیست؟ توزیع نامناسب روز گذشته بعد از پرس و جو از ۵ دکه روزنامه فروشی بلاخره توانستم آراز آذربایجان را تهیه کنم.
۹۱۴۰۰۰۴۵۴۶

مطلب صفحه پنج دیروز عالی بود لطفا در ارتباط با فولکلور آربایجان مطالب بیشتری چاپ کنید.
۹۱۴۰۰۰۱۲۴۳

اؤزون دانان اؤزون یخار.ائل آتار بلیین بوکر.عؤمور بویی کوک سالماز.سالسادا اوداولار.
۹۱۴۰۰۰۰۵۷۹

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۷:۳۴ ق.ظ

دیدگاه


چهار + 1 =