- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

پیشنهاد، انتقاد شکایت توسط شما و پیگیری آن توسط خبرنگاران ما

Posted By admin On خرداد ۲۲, ۱۳۹۳ @ ۴:۲۱ ق.ظ In صدای شهروند | 1 Comment

***
الان یک سال است که در نوبت وام ازدواج هستم. بانک صادرات قرار شد، اول همین امسال وام بدهد، من هم قرض کردم و مراسم عروسی ام را گرفتم. اما هر وقت مراجعه می کنم می گویند هنوز برایمان بخشنامه نیامده است. نمی دانم با این همه بدهی باید چه کار کنم.
۹۱۴۰۰۰۵۵۷۶
***
با عرض سلام و خسته نباشید، نهایت تشکر خود را از خانم سنبله برنجی شاهین‌دژ به خاطر مقاله بسیار خوب و خواندنی مشکلات دارو و درمان اعلام می‌دارم امیدوارم مسئولان محترم خواننده چنین مقالاتی باشند تا اقدامی در این راستا انجام دهند هر چند که مطمئن هستم گوش شنوایی وجود ندارد و حل مشکلات بخش سلامت شعاری بیش نیست، خانم برنجی مجددا تشکر می‌کنم و امیدوارم هر روز شاهد چاپ مقالات جذاب شما در روزنامه وزین آراز آذربایجان باشیم.
۹۱۳۰۰۰۳۵۶۹
***
آیا مجلس شورای اسلامی بر نحوه مدیریت رسانه ملی و جواب‌دهی آن تا بحال موفق بوده؟ به مردمداری و عدالت جمعیتی برنامه ی دارد؟ متاسفانه تا بجال از جوابدهی به سؤالات مردمی در خصوص شهرهایی که آذری دارد منجمله خود تهران، قزوین و سنندج که بایستی عدالت برنامه سازی رعایت شود عمل کرده؟ واقعأ سؤال خیلی هاست که انتظار جواب دارند.
۹۱۴۰۰۰۰۵۷۹
***
عجب دوره و زمانه ای شده، اگر با سر و وضع مرتب و آراسته و شیک برای خرید یا دریافت خدمات به بازار مراجعه کنی سرکیسه ات می کنند چرا؟ مگر تمیزی و آراستگی با ارزش های عرف و اسلام مغایرت دارد؟! یا مخصوص قشر مرفه است؟ همه ما به خصوص بازاریان و ارائه کنندگان کالا و خدمات باید، اندیشه مان را وسعت ببخشیم.
۹۳۹۰۰۰۲۹۶۱
***
یک مثل جدید هست که میگه: حق به حقدار نمی رسه حق به پولدار، شانس دار، پارتی دار و گردن کلفت می رسه.
۹۳۷۰۰۰۱۰۹۴
***
از جمله تدابیر دولت تدبیر و امید برای ما کارگران این بود که ما را برگرداندند به شرکت های پیمانکاری، احمدی نژاد کجایی که یادت بخیر!
۹۱۴۰۰۰۹۲۸۷
***
دولت سود بانک ها را پایین آورده ولی تسهیلات را بالا برده است. آخر این چه عدالتی است از یک بانک وقتی می خواهی تسهیلات بگیری می گوید که ۲۷ درصد ولی وقتی می خواهی سرمایه گذاری کنی می گوید ۱۷ درصد.
۹۳۷۰۰۰۸۰۳۳
***
سلام کاش یک ستونی در نظر می گرفتید که مردم بتوانند نظرشان را درباره این که دولت یا هر واحد نظارتی در کجا توانسته یا نتوانسته است. کنترل قیمت داشته باشد، منعکس کنند.
۹۳۹۰۰۰۲۰۹۹


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%be%d9%8a%d8%b4%d9%86%d9%87%d8%a7%d8%af%d8%8c-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d9%82%d8%a7%d8%af-%d8%b4%da%a9%d8%a7%d9%8a%d8%aa-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b7-%d8%b4%d9%85%d8%a7-%d9%88-%d9%be%d9%8a%da%af%d9%8a%d8%b1-9/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.