پیشنهاد، انتقاد شکایت توسط شما و پیگیری آن توسط خبرنگاران ما

اول احترام اسماالله را نگه دارید بعد الکی مفسر باشید
۹۱۴۰۰۰۷۰۱۱
***
باسلام و خسته نباشید. تکلیف زمین‌های آخر سعدی که چندین سال بیش به فرهنگیان بازنشسته داده شده کی قراره سند بشه براشون؟ در حالی که چندین سال هست فقط یک تیکه کاغذ دادن دستشون.
۹۱۴۰۰۰۴۸۰۳
***
سال نو که می‌شود بدبخت ماهی قرمزها اسباب بازی مردم می‌شوند به تازگی هم انواع جوجه‌ها به جای اسباب بازی برای کودکان خریداری می‌شوند. این بخت برگشته‌ها توسط بچه‌ها یا کور می‌شوند یا ناقص. برای خوشی ما این حیوانات شکنجه می‌شوند.
۹۱۴۰۰۰۰۵۷۹
***
۱- لطفأ به تروریست‌های PKKحزب نگویید، تروریست بین‌المللی است. ۲- .تغییر نام افراد یا شهرها بدون درخواست خود شخص یا مردم غیرانسانی و خلاف قانون است هر کسی باشد، چه شخصی یا دولتی. ۳- بهتر است روزنامه بیشتر به مشکلات اساسی استان نظر داشته باشد تریبون اشخاص مغرض نشود.
عزتی از سلماس
***
دولت خواهان افزایش جمعیت است جوانان خواهان تشکیل خانواده و بانک‌ها بهانه تراشی برای ندادن تسهیلات، مگر بانک‌ها جزو بدنه حکومت نیستند؟
۹۱۴۰۰۰۳۵۶۲
***
آراز آذربایجان عزیز افزایش هزینه حمل و نقل عمومی ارزش پی گیری نداشت؟
۹۳۹۰۰۰۳۸۶۳
***
سلام، از خانم سنبله برنجی شاهین‌دژ به خاطر مطالب خوب و کوبنده‌شان تشکر می‌کنم اما یک موضوعی را باید یادآور شوم که نباید همه چیز را تا این حد سیاه دید، تمام مطالب این نویسنده محترمه را مطالعه می‌کنم نکته جالب این هست که تاکنون یک جمله مثبت ندیدم. ۹۳۷۰۰۰۹۱۵۰
***
تعزیرات کی می‌خواهد به داد مردم برسد و برنامه گرانی بلیت اتوبوسرانی را پی گیری کند؟ مردم سرگردانند و منتظر!
۹۱۴۰۰۰۵۰۹۳
***
جوانی هستم ۲۸ساله و بیکار که پدر و مادرم را از دست داده‌ام و با یک خواهر کوچکم زندگی می‌کنم. به خدا شرایط زندگی برای ما خیلی سخت شده، بدون هیچ کمک مالی از طرف کمیته امداد و بهزیستی و… از مسئولان عاجزانه تقاضا دارم حداقل یک کار ساده برای من فراهم کنند که مخارج زندگی‌ام تأمین شود. آراز آذربایجان کمک کن حرف دل من جوان را چاپ کن. با تشکر فراوان.
۹۳۶۰۰۰۶۳۲۸

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۵:۳۳ ق.ظ

دیدگاه


یک + 3 =