پروژه های فاخر جدیدی در ارومیه اجرا می شود

پروژه های فاخر جدیدی در ارومیه اجرا می شود

گروه خبر: شهردار ارومیه گفت: سهم مدیریت شهری باید به درستی احصا شود.
به گزارش آراز آذربایجان، حسین مهدی زاده در مراسم معارفه شهردار ارومیه که در سالن جلسات اداره برق برگزار شد، افزود: در اقتصاد شهری باید سهم مدیریت شهری احصا و بدرستی و هنرمندانه در اقصی نقاط شهری هزینه شود.
وی با اشاره به اینکه مسئله وجودی شهرداری و مدیریت شهری ‌از مردم و برای مردم است، تصریح کرد: هدف ما پاسخگویی به نیازهای مردم در ابعاد مختلف به ویژه شهروندان مناطق کم برخوردار است.شهردار ارومیه با اشاره به وجود نیروی انسانی ۳۰۰۰نفری در شهرداری ارومیه اظهار کرد: باید به این نیروی انسانی به عنوان یک ظرفیت نگاه کرده و آنها را توانمند کرده و ساختارمند پیش برویم.مهدی زاده یاد آور شد: برای حل مشکلات درامدی باید سهم مالی خود را از حکومت مرکزی با ظرافت اخذ کنیم.وی با اشاره به اینکه پروژه های فاخر جدیدی در ارومیه استارت زده خواهد شد، خاطر نشان کرد: برای اتمام پروژه آذربایجان و کمربندی دوم باید با رایزنی از دولت مرکزی منابع مالی گرفت.شهردار ارومیه ادامه داد: انضباط مالی و شفاف سازی جز ضروریات و اولویت های مجموعه شهرداری ارومیه خواهد بود.
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: بخش عمده ای از تخلفات به دلیل عدم توجه به قانون است. ناصر عتباتی نیز در این جلسه افزود: اول و اخر اقدامات ما باید قانون باشد چراکه بخش عمده ای از تخلفات بدلیل عدم توجه به قانون است و دستگاه قضایی تخلف و نقض قانون را برنمی تابد.
وی با اشاره به اینکه شهرداری با بیش از ۳۰۰ماموریت بیشترین ارتباط را با شهروندان دارد، تصریح کرد: باید خدمت رسانی در جهت رضایت مندی مردم باشد چراکه این رضایت مندی موجب ارتباط درست بین حاکمیت و شهروندان می شود. عتباتی خاطر نشان کرد: مجموعه مدیریت شهری با خدمات رسانی خالصانه و بی منت در کمترین زمان ممکن و حداقل هزینه ها خدمات رسانی ها را تقویت کنند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۶ ق.ظ

دیدگاه


نُه + 3 =