نماینده مردم ارومیه در مجلس:

پارک ملامین در ارومیه ایجاد می‌شود

پارک ملامین در ارومیه ایجاد می‌شود

آرازآذربایجان، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با ایجاد پارک ملامین در ارومیه به قطب تولید صنایع پایین دستی تبدیل خواهیم شد.
روح الله حضرت پور با اشاره به اینکه طرح احداث پارک ملامین در ارومیه از دولت قبلی در دستور کار قرار داشت و مورد توجه وزیر وقت نیز بود، تصریح کرد: تنها در سهم پتروشیمی خلیج فارس اختلاف نظر وجود داشت که با رایزنی ها این اختلافات نیز برطرف شد.
حضرت پور بااشاره به اینکه اولویت ما حمایت از سرمایه گذار داخلی است، خاطر نشان کرد: در آن زمان یک سرمایه گذار اهل ارومیه برای این پروژه اعلام آمادگی کرد و بعد از انجام تمامی اقدامات و اخذ مجوزها، درست در زمان کلنگ زنی پروژه این سرمایه گذار انصراف داده و دو سال پروژه را عقب انداخت و موجب ضرر و زیان شد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه اولویت وزارت جدید نفت نیز حمایت صد درصدی از صنایع پایین دستی است، اظهار کرد: با جلسات انجام شده مقرر شد پتروشیمی خلیج فارس با مشارکت ۵۱ درصدی در این پروژه حضور یابند.
وی با تاکید به اینکه در حال مذاکره با یک سرمایه گذار خارجی برای پروژه پارک ملامین هستیم،یاد آورشد: تمامی مجوزهای احداث پروژه اخذ شده و بعد از توافق با سرمایه گذار بزودی فاز اول پارک ملامین کلنگ زنی می شود.
حضرت پور با اشاره به اینکه برای این پروژه ۳۰هکتار زمین در قالب شهرک صنعتی در نظر گرفته شده است، افزود: این طرح در ۶فاز اجرایی می شود.
وی ادامه داد: با ایجاد این پروژه برای ۳هزار نفر اشتغال زایی صورت می گیرد و شاهد یک تحول در اشتغال زایی،تجارت و درآمد در منطقه خواهیم بود.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۴ ق.ظ

دیدگاه


5 × = چهل