وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از استاندار آذربایجان‌غربی قدردانی کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از استاندار آذربایجان‌غربی قدردانی کرد

آرازآذربایجان،وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدای لوح تقدیری از موفقیت های استانداری آذربایجان غربی در اجرای سیاست‌های اشتغال دولت مردمی سیزدهم و کاهش مطلوب نرخ بیکاری در استان قدردانی کرد.
این لوح تقدیر در پایان جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری آذربایجان غربی، توسط سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی اهدا شد.
در بخشی از این لوح تقدیر آمده است: توسعه اشتغال کشور در گرو اهتهام جدی مسوولان با بهره‌برداری از ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور در سایه عزم ملی قابل حصول است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه خطاب به محمدصادق معتمدیان تصریح کرده است: با توجه به موفقیت آن استانداری در اجرای سیاست های اشتغال دولت سیزدهم و کاهش مطلوب نرخ بیکاری در سطح استان در طول سال ۱۴۰۱، بدینوسیله از تلاش ارزنده جنابعالی و همکاران قدردانی می کنم.
سال ۱۴۰۱ سالی بسیار موفق در حوزه توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در آذربایجان غربی بود.
در این سال، در یه فصل متوالی بهار تا پاییز نرخ بیکاری در آذربایجان‌غربی یک رقمی ماند و در فصل زمستان هم به کمی بیش از ۱۲ درصد رسید و البته در این فصل هم نسبت به زمستان ۱۴۰۰ بیش از ۶ درصد کاهش در نرخ مشاهده شد.
ضمن اینکه ۱۰۹ درصد اشتغال پیش بینی شده آذربایجان غربی در سامانه رصد استان، محقق شد که رقمی نزدیک به ۶۰ هزار فرصت شغلی بود.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۲ ق.ظ

دیدگاه


شش × 3 =