مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه اواخر سال ۹۷ افتتاح می‌شود‌

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه اواخر سال ۹۷ افتتاح می‌شود‌

آراز آذربایجان_مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه تا ۱۸ ماه آینده افتتاح می‌شود و شخص وزیر ورزش و جوانان اخیراً رقم پنج میلیارد تومان برای این ورزشگاه اعتبار تخصیص داد.
عبدالله چمن گلی در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش که در محل اداره کل ورزش و جوانان آذربایحان غربی برگزار شد با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: اصحاب رسانه در تمامی ادوار و برنامه‌ها یکی از حامیان ما بوده و هستند و در همه حال از تجارب آنان استفاده کرده‌ایم.
وی با اشاره به ایجاد ارتباط با دانشگاهیان و فرهنگیان افزود: اتحادی میان دانشگاه ارومیه و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ایجاد شده است و در این میان ۳۱۹ مقاله ارائه شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: کشور اسلامی ما ظرفیت‌های بسیاری دارد ولی به خوبی از این استعدادها استفاده نمی‌شود و ارتباط با دانشگاه‌ها که اخیر در استان انجام شده است یکی از موضوعاتی است که سبب پیشرفت ورزش می‌شود.
وی با اشاره به صحت انتخابات روسای هیئت‌های ورزشی خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه غشی در این انتخابات وجود ندارد و حراست اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این موضوع ورود نمی‌کند و پس از تعامل تصمیم‌گیری صورت می‌گیرد.
چمن گلی بیان کرد: تور دوچرخه‌سواری آذربایجان برای سال آینده در آذربایجان غربی برگزار می‌شود و امسال به سبب انتخابات ریاست جمهوری موضوعاتی پیش آمد.
وی با اشاره به روند تکمیل ورزشگاه ۱۵ نفری ارومیه تصریح کرد: اقدامات این ورزشگاه در حال اقدام است و دیگر پروژه‌ها در حال انجام هستند که می‌توان به هفت خانه جوان و ۲۵ پروژه در این میان اشاره کرد و پروژه‌ای در استان وجود ندارد که عملیات آن متوقف شود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تأکید کرد: اساسنامه برخی از هیئت‌های ورزشی مشکل دارند و باید این مشکلات برطرف شوند.
وی اظهار داشت: برخی از ورزشکاران که نسبت به فقدان حمایت از آن‌ها اعتراض دارند تا حدودی حق دارند و باید این موضوع مدیریت شود تا به بهترین نحو از آنان حمایت شود.
چمن گلی با اشاره به دستاورد سفر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به آذربایجان غربی افزود: راه‌اندازی پروژه‌های ملی یکی از دستاوردهای وزیر ورزش و جوانان به استان است و امید می‌رود ورزشگاه پانزده هزار نفری ارومیه تا یک سال و نیم اتمام یابد.
منبع: تسنیم

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۲۴ ق.ظ

دیدگاه


4 × = هشت