امیدوارم رفتن معروف در روحیه تیم تاثیر منفی نگذارد

امیدوارم رفتن معروف در روحیه تیم تاثیر منفی نگذارد

گروه گزارش: بازیکن تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: امسال تیم همدلی داریم و امیدوارم رفتن سعید معروف از تیم در روحیه تیم تاثیر منفی نداشته باشد.
به گزارش آرازآذربایجان حامد رضایی بازیکن شماره سه تیم والیبال شهرداری ارومیه که دومین سال حضورش را در تیم شهرداری پشت سر می‌گذارد از بازیکنان بومی ارومیه محسوب می‌شود.رضایی که در آستانه ۳۱ سالگی به عنوان سرعتی‌زن سوم با ارومیه قرارداد بست پس از نیامدن موسوی به عنوان سرعتی‌زن دوم معرفی شد و پس از مصدومیت نیکولوف عملا به عنوان سرعتی‌زن اول مورد استفاده قرار گرفت.رضایی امسال بازی‌های بسیار خوبی به نمایش گذاشته است و هم در دفاع و هم اسپک نمایش کم‌اشتباهی داشته است. وی که از ۱۶ سالگی والیبال را آغاز کرده، در تیم‌های مختلفی به میدان رفته است.وی امسال نیز جزء بازیکنان تاثیرگذار ارومیه بوده و توانسته در لحظات حساس به کمک تیم شهرداری ارومیه بیاید. در این خصوص گفت‌و‌گویی با وی صورت گرفته که مشروح آن را می‌خوانید:
* قد بلند شما تاثیری در انتخاب والیبال به عنوان ورزش داشت؟
قد بلند در خانواده ما ژنتیکی است و البته این موضوع در ادامه والیبال من موثر بود.
* اولین مسابقاتی که در آن شرکت کردید چه بود و در چه مقطعی برگزار شد؟
پس از حدود سه ماه تمرین به تیم امید آذربایجان‌ غربی که آن زمان آقای بنایی سرمربیگری آن را برعهده داشت دعوت شدم و به مسابقات قهرمانی امید‌های کشور که در خرم آباد برگزار شد، اعزام شدیم.
* و پس از آن… ؟
در مسابقات قهرمانی جوانان کشور که در تبریز برگزار شد و آقای قارسی سرمربی تیم بود ارومیه توانست مقام اول را با تیم خوب آن زمان نصیب خود کند. بعد از آن، مسابقات قهرمانی امیدهای کشور برگزار گردید که ارومیه با یک تیم کامل در آن مسابقات حاضر شد و توانست به مدال طلا دست یابد.
* تا چه زمانی در مقطع امید و جوانان بازی والیبال را ادامه دادید؟
سال ۸۴ آخرین سال حضور من در تیم امید بود. بازی‌های خوب در تیم امید باعث شد تا همان سال به تیم ملی دعوت شوم. در عرصه باشگاهی سال ۸۲ به تیم سمن‌سوی ارومیه پیوستم. سمن‌سو اولین باشگاه حرفه‌ای بود که با آن قرارداد امضا کردم.
* پس از سمن سو چند سال دیگر در ارومیه بودید و در چه تیم‌هایی به میدان رفتید؟
بعد از سمن‌سو به خدمت سربازی اعزام شدم. در آن زمان اولین سالی بود که آذرپیام تیم تشکیل داد و آقای کارگرپیشه سرمربی‌گری آن تیم را بر عهده داشت. با هماهنگی ایشان به تیم آذرپیام پیوستم و سال ۸۳ و ۸۴ و ۸۵ در این تیم بازی کردم که در سال ۸۴ توانستم با این تیم سوم شوم.
* اولین بار توسط چه کسی به تیم ملی دعوت شدید؟
کیاچ اولین سرمربی‌ای بود که مرا به تیم ملی دعوت کرد. تا دقیقه ۹۰ در اردوی تیم ملی حضور داشتم و در اردوهای تیم ملی که در فرانسه و ایتالیا برگزار شد نیز بودم تا اینکه در آخرین لحظه خط خوردم؛ شاید چون اولین بار حضور من در تیم ملی بود کمی مورد بی‌مهری واقع شدم.
* آیا دوباره به تیم ملی دعوت شدید؟
سال ۸۹ زمانی که پیمان اکبری سرمربی تیم ملی ب بود به این تیم دعوت شدم؛ همان سال توانستیم در دو جام آسیایی مقام اول را کسب کنیم و من نیز به عنوان بهترین سرویس‌زن مسابقات انتخاب شدم.
* والریو ورمیگلیو پس از رفتن معروف به تیم اضافه شده است، به نظر شما وی می‌تواند به تیم کمک کند؟
والریو بازیکن بزرگی است؛ وی مدت کمی است که به تیم اضافه شده و برای هماهنگی با تیم زمان بیشتری لازم دارد؛ مطمئنم اگر به هماهنگی لازم دست یابد در تیم تاثیرگذار خواهد بود.
*و حرف آخر…
از مسئولان خواهشمندم تا مثل همیشه از تیم حمایت کنند؛ از تماشاگران ارومیه نیز تشکر می‌کنم که با فرهنگ‌ترین و بهترین تماشاگران ایران هستند و در واقع سرمایه اصلی والیبال محسوب می‌شوند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۵:۵۲ ق.ظ

دیدگاه


هفت − = 2