هلال احمر آذربایجان‌غربی به بیش از یک هزار مسافر نوروزی امدادرسانی کرد

هلال احمر آذربایجان‌غربی به بیش از یک هزار مسافر نوروزی امدادرسانی کرد

آرازآذربایجان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: طی ۱۵ روز گذشته و با اجرای طرح نوروزی سال ۱۴۰۱، به یک هزار و ۷۸ نفر حادثه دیده در سطح استان توسط جمعیت هلال احمر امدادرسانی شد.
امیر جعفرزاده ۴۵ تیم عملیاتی هلال احمر استان از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی به افراد حادثه دیده امدادرسانی کردند.
وی اضافه کرد: در این مدت ۲ هزار و ۹۰۰ نفرروز از امدادگران و نجاتگران تخصصی و حرفه‌ای در ۱۰۵ حادثه خدمات امدادی ارائه کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی ادامه داد: در این مدت ۱۴۳ مورد حادثه در تماس با شماره ۱۱۲ ندای امداد اعلام شد که نجاتگران استان در این طرح به ۲۴ مصدوم خدمات امدادی سرپایی، ۴۷ نفر را به مراکز درمانی انتقال و ۱۴ در راه مانده را نیز اسکان اضطراری دادند.
جعفرزاده با اشاره به تجهیزات به کارگیری شده در طول این مدت اظهار کرد: در این عملیات ها ۲۶ دستگاه آمبولانس، ۱۳ دستگاه خودرو نجات و ۱۷ دستگاه خودرو سواری به کار گرفته شد.
وی تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتاری در سوانح و حوادث می‌توانند با شماره ۱۱۲ (ندای ملی امدادونجات) برای دریافت خدمات در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل کنند.
۲۵ پایگاه ثابت و موقت درمحورهای مواصلاتی و ۲۰ مرکز کشیک امدادی این استان در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی مستقر شده بود که در طول این مدت بیشترین حوادث در مسیر های ارومیه، سلماس، نقده، تکاب و ماکو به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات این استان اعلام شده بود.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۹:۱۷ ق.ظ

دیدگاه


× پنج = 10