امام جمعه شاهيندژ:

شهادت آتش نشانان نمونه ای از شجاعت و فداکاری جوانان ایرانی است

شهادت آتش نشانان نمونه ای از شجاعت و فداکاری جوانان ایرانی است

گروه خبر:امام جمعه شهرستان شاهیندژ با تسلیت شهادت تعدادی از آتش¬نشانان تهران در آتش سوزی ساختمان پلاسکو این کلانشهر، گفت: شهادت آتشنشانان نمونه ای از شجاعت و فداکاری جوانان ایرانی است.
حجت الاسلام نقی باقری در خطبه های این هفته نماز جمعه شاهیندژ با ابراز تأسف از حادثه تلخ آتش سوزی ساختمان پلاسکو در تهران اظهار کرد: شهادت آتش نشانان فداکار در حادثه ساختمان پلاسکو همه مردم ایران و قلب مقام معظم رهبری را متأثر کرده است، در شرایط کنونی مهمترین چیز نجات پیدا کردن جان آتشنشانان گرفتار در زیر آوار است.
وی همچنین با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در اولویت دادن به امور، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که باید امور کشور اولویت بندی شود، از مرزهای هوایی و زمینی و دریایی که به این عظمت وسعت دارند یک منافق یا ضد انقلاب نتوانسته وارد شود، باید قاچاق هم همین شرایط را داشته باشد. حجت الاسلام باقری همچنین توسعه و گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را از واجبات الهی دانست و اظهار کرد: هرکس شخصی را به سوی کار خیر هدایت کند در ثواب خیر با آن شخص شریک می شود و اینگونه می توان جامعه ای عاری از گناه ساخت.به گزارش آرازآذبایجان به نقل ازایرنا، شهرستان شاهین دژ با بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۱ ق.ظ

دیدگاه


2 × = ده