در قالب طرح نذر آب

هلال‌احمر آذربایجان‌غربی ۴۰ میلیارد ریال به روستاهای مهرستان کمک کرد

هلال‌احمر آذربایجان‌غربی ۴۰ میلیارد ریال به روستاهای مهرستان کمک کرد

ارومیه- آراز آذربایجان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: این نهاد در قالب طرح نذر آب فعالیت خود را با ۴۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی به روستاهای محروم شهرستان مهرستان در سیستان و بلوچستان کمک کرد.
امیر جعفرزاده روز پنجشنبه در گفت و گو اظهار داشت: این اعتبار در قالب توزیع اقلام بسته‌های حمایتی و معیشتی، استقرار مدرسه و لوله کشی آب به مردم روستاهای محروم حنوب سیستان و بلوچستان هزینه شد.
وی افزود: در قالب این طرح پنج واحد مدرسه پیش ساخته در پنج روستا، ۱۲۰ بسته آموزشی شامل پکیج کامل کیف و نوشت افزار، اجرای برنامه فرهنگی و اهدا جوایز، ۴۰ توپ البسه، ۲ هزار بسته اقلام بهداشتی، ۶۰ مخزن ۱۰۰۰ لیتری و هشت مخزن ۵۰۰۰ لیتری (لوله، کابل، شناور، کف کش) به مردم‌ روستاهای محروم مهرستان در سیستان و بلوچستان اهدا شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اجرای طرح ملی نذر آب برای چهارمین سال متوالی در استان‌هایی که دچار مشکل کم آبی هستند، امسال نیز این طرح توسط جمعیت هلال احمر استان در راستای حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و ارائه خدمات شایسته و مطلوب به مناطق محروم و کم‌برخوردار در شهرستان مهرستان استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
جعفرزاده گفت: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود شامل بسته‌های معیشتی و بهداشتی، نوشت افزار، تانکر آب و لوله و اتصالات آب را به شعب جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی تحویل دهند تا به دست افراد نیازمند برسد.
داوطلبان جمعیت هلال احمر در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده در فعالیت‌های بشردوستانه و خیرخواهانه همیشه در صحنه بوده و داوطلبانه وارد عمل می‌شوند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۸:۵۴ ق.ظ

دیدگاه


+ 8 = شانزده