شهردار كلان شهراروميه عنوان كرد

نگرانی استکباراز وحدت مسلمانان دربرابراهانت به پیامبر اسلام

نگرانی استکباراز وحدت مسلمانان دربرابراهانت به پیامبر اسلام

گروه خبر: شهردار کلان شهرارومیه وحدت مسلمانان درخصوص اهانت مجله فرانسوی به پیامبر اکرم (ص) را دغدغه اصلی استکبار جهانی در حال حاضر دانست.
محمد حضرت پور در حاشیه به اهتزاز درآمدن پرچم محمد رسول الله در میدان اصلی شهر ارومیه با بیان اینکه استکبار جهانی و دنیای مسیحیت پیام مسلمانان را در اعتراض به حرکت توهین آمیز به منزلت پیامبر اکرم (ص) دریافت کرده است اظهار داشت: دنیای استکبار باید در پاسخ به این حرکت توهین آمیز جوابگو باشد و روزی خواهد رسید که از کرده خود پشیمان خواهند شد.
وی بابیان اینکه به اهتزاز در آمدن پرچم محمد رسول الله در میدان انقلاب که میدان اصلی شهر ارومیه و مشرف به ساختمان شهرداری است، در راستای حمایت از اعتقادات دینی شهروندان انجام گرفت اذعان داشت: دنیای استکبار چندین سال است از راه های گوناگون برای ضربه زدن به اعتقادات مسلمانان تلاش می کند و آخرین حربه دشمنان اسلام پس از جریانات تکفیری و گروهک های داعش همین توهین به جایگاه پیامبر بود که با اعتراضات و وحدت تمامی مسلمانان جهان پاسخ خود را دریافت کردند.
شهردار کلان شهر ارومیه در ادامه با اشاره به ایجاد اختلاف از سوی دشمنان در بین شیعه و سنی نیز گفت: راس اسلام پیامبر اکرم و قرآن است که تمامی مسلمانان با تمام قوا در این خصوص اتحاد خود را حفظ کرده اند و در جزییات هر شخص به اعتقادات شخصی خود پایبند است.
حضرت پور همچنین از پایین کشیدن پرچم فرانسه در خیابان ملل واقع در پارک ائللر باغی ارومیه خبر داد و تصریح کرد: تا زمانی که دولت فرانسه عذرخواهی رسمی خود را در خصوص اقدام توهین آمیز نشریه منتسب به این کشور ارائه نکند نه تنها پرچم این کشور در کنار پرچم سایر کشورها در این خیابان برافراشته نمی شود بلکه پرچم محمد رسول الله نیز همچنان در میدان اصلی ارومیه به اهتزاز در خواهد آمد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۴:۵۹ ب.ظ

دیدگاه


پنج − 2 =