رييس شوراي اسلامي شهر اروميه:

نوسازی اتوبوس‌های شهری ارومیه پس از ۲۰ سال محقق شد

نوسازی اتوبوس‌های شهری ارومیه  پس از ۲۰ سال محقق شد

گروه خبر: رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: یکی از دغدغه‌های ۲۰ ساله مردم شهر ارومیه، اتوبوس‌های فرسوده شهری است که پس از مصوبات شورای شهر توانستیم ۵۵ دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی شهری را نوسازی کنیم.
به گزارش آراز آذربایجان، نقی کریمی در جمع اهالی منطقه یک ارومیه با تاکید بر لزوم توجه جدی مدیران به خواسته‌های مردمی افزود: شورای شهر در کنار مردم است و به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای حل چالش‌های اجتماعی و شهری عموم همشهریان است.
وی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مردم به روزرسانی ناوگان عمومی شهری است که خوشبختانه سال گذشته توانستیم قسمت قابل توجهی از این ناوگان را نوسازی کنیم.
کریمی ادامه داد: در ۲۰ سال گذشته برای اولین بار در سال ۱۴۰۱ چنین اتفاقی افتاد که حدود ۵۵ دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری ارومیه خریداری و ناوگان نوسازی شود که این اتوبوس‌ها به تدریج به چرخه حمل و نقل شهری افزوده می‌شود.
وی در خصوص هزینه نوسازی اتوبوس‌های داخل شهری ارومیه اضافه کرد: برای خرید ۵۵ دستگاه اتوبوس جدید از محل اعتبارات شهری و محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.
وی در خصوص آسفالت معابر نیز یادآور شد: ۷۰ درصد از عملیات زیرسازی و آسفالت معابر شهری در مناطق محروم و کم برخوردار انجام شده البته حدود ۶۰۰ هزار مترمربع معابر ارومیه در سال گذشته آسفالت ریزی شده بود.
کریمی با اشاره به شعار اجرای نهضت آسفالت در ارومیه گفت: ما توانستیم در طول هفت سال گذشته برای اولین بار حدود ۶۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر ارومیه را با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در یک و نیم سال گذشته زیرسازی و آسفالت ریزی کنیم.
وی تاکید کرد: لکه گیری، زیرسازی، آسفالت ریزی، رنگ آمیزی جداول و پوشش کانال‌های آب‌های سطحی در کنار دیگر خدمات شهری از جمله أمور شهرداری ارومیه در ۲ سال اخیر است که درصدد رفع چالش‌های شهری هستیم.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۵ ق.ظ

دیدگاه


× هشت = 64