مردم اجازه سوءاستفاده به دشمنان را در موضوع بنزین نمی‌دهند

مردم اجازه سوءاستفاده به دشمنان را در موضوع بنزین نمی‌دهند

آرازآذربایجان- استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مردم با هوشیاری و آگاهی اجازه سوءاستفاده به دشمنان را در موضوع افزایش قیمت بنزین ندهند.
محمدمهدی شهریاری در جلسه کارگروه تنظیم بازار آذربایجان‌غربی افزود: متاسفانه برخی افراد در خصوص افزایش قیمت بنزین اظهارنظرهای سیاسی می‌کنند تا در این شرایط حساس به مقاصد خود برسند و دشمن نیز از این شرایط به نفع خود استفاده می کند که ضروری است مردم بیش از گذشته هوشیار باشند.
وی اظهار داشت: مصرف روزانه بنزین در کشور روزانه به ۱۲۰ میلیون لیتر رسیده بود که امیدواریم با افزایش نرخ بنزین و مدیریت مصرف از سوی صاحبان خودرو میزان مصرف بنزین در کشور کاهش یابد و از هدر رفت این سرمایه ملی جلوگیری شود.
وی ادامه داد: افزایش قیمت بنزین در کشورهیچ تاثیری بر قیمت کالاها به‌ویژه کالاهای اساسی مردم نخواهد داشت و نظارت دستگاه های نظارتی بر قیمت کالاها و برخورد با متخلفان و سودجویان باید بیشتر از گذشته شود.
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اینکه قیمت نفت‌گاز تغییری نکرده است، افزایش قیمت بنزین هیچ تاثیری بر افزایش نرخ حمل و نقل جاده ای نخواهد داشت.
شهریاری افزود: مردم اطمینان داشته باشند افزایش قیمت بنزین به نفع مردم است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: تمامی تدابیر لازم برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و جلوگیری از افزایش قیمت ها در بازار اندیشیده شده و تیم های نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر روند قیمت کالاها در بازار نظارت می کنند.
بهنام شهدی افزود: افزایش قیمت بنزین بر روند قیمت کالاها در بازار تاثیر نخواهد داشت و رسانه ها به ویژه صدا و سیما مزایای طرح افزایش قیمت بنزین را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.
اصلاح قیمت بنزین بالاخره پس از چند سال بحث و بررسی در دولت، پنجشنبه شب کلید خورد.
شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران با صدور اطلاعیه ای طرح مدیریت مصرف سوخت را اجرایی کرد؛ براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران محترم سه قوه، از ساعت صفر روز ۲۴ ماه آبان سهمیه بندی بنزین برای تمام وسایل نقلیه بنزین سوز به ترتیب بیان شده در این اطلاعیه انجام می شود.
قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای از قرار هر لیتر ۱۵ هزار ریال، قیمت بنزین معمولی غیر سهمیه‌ای از قرار هر لیتر ۳۰ هزار ریال و قیمت بنزین سوپر از قرار هر لیتر ۳۵ هزار ریال خواهد بود.
از ساعت صفر روز ۲۴ سهمیه کامل ماه آبان سال ۱۳۹۸ همه خودروها به کارت سوخت شخصی آن ها واریز شده و سهمیه خودروهای شخصی به مدت ۶ ماه قابل ذخیره است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۳:۲۲ ب.ظ

دیدگاه


هشت − = 2