امام جمعه اهل‌سنت اروميه:

نمایندگان منتخب مردم نباید تحت‌تاثیر شعارهای قومی و مذهبی قرار گیرند

نمایندگان منتخب مردم  نباید تحت‌تاثیر  شعارهای  قومی و مذهبی قرار گیرند

گروه خبر: امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: نمایندگان منتخب مردم نباید تحت‌تاثیر شعارهای قومی و مذهبی قرار گیرند بلکه باید به فکر تقریب، اتحاد، آبادانی و سرمایه‌گذاری برای رفع محرومیت‌ها باشند.
به گزارش آراز آذربایجان،ماموستا مامد کلشی‌نژاد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل‌سنت ارومیه با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات اخیر اظهار داشت: ۱۱ اسفند روز سرنوشت‌سازی برای کشور و ماراتنی بین دشمن و مردم بود چون دشمن با تمامی قوا سعی می‌کرد تا مردم را از پای صندوق‌های رای دور کند اما ملت ایران سربلند از این امتحان بزرگ بیرون آمد و مشت محکمی بر دهان ایادی استکبار زد و نمایندگانی از متن و بطن مردم برای تشکیل مجلس قوی با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخاب کرد.
وی تصریح کرد: در استان آذربایجان‌غربی نیز شاهد یک حضور پرشوری در انتخابات بوده و خوشبختانه درصد بالایی از واجدین‌شرایط، حضور خود را ثبت کردند که معنای بسیاری در داخل و خارج از کشور داشت.
امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: از سوی دیگر با وجود اینکه ضدانقلاب در این انتخابات سعی می‌کرد که برای ایجاد اختلاف در شهرستان ارومیه موضوع پان‌ترکیسم و پان‌کردیسم را مطرح کند اما مردم بابصیرت که از تلاش برای تفرقه‌افکنی دشمن آگاه بودند، با بی‌توجهی به این مسائل پای صندوق حاضر شده و نمایندگان خود را انتخاب کردند و امید است تا سه نفر منتخب، نمایندگان شایسته‌ای برای تمام کشور باشند.
وی افزود: بی‌تردید درست است که این سه نماینده از شهر ارومیه انتخاب شده‌اند اما نباید طوری تلقی شود که آنها نماینده اکراد بوده و باید به مسائل اهل‌سنت رسیدگی کنند چون آنها در قبال همه مردم ایران باید احساس مسئولیت کنند و بنابراین منتخبان، همیشه باید در اختیار مردم باشند و طوری خدمت کنند که نماینده طیف خاصی از مردم تلقی نشوند.
ماموستا کلشی‌نژاد تصریح کرد: افتخار نمایندگان منتخب مردم باید خدمت به همه آحاد مردم باشد و از سوی دیگر نیز باید برای توسعه استان تلاش کنند و تحت‌تاثیر شعارهای قومی و مذهبی قرار نگیرند بلکه باید به فکر تقریب، اتحاد، آبادانی و سرمایه‌گذاری برای رفع محرومیت‌ها باشند و از مسائل حاشیه‌ای دوری و به مشکلات مردم توجه و آنها را پیگیری کرده و هر سه نماینده منتخب، باهمفکری و هم‌افزایی مسائل جامعه را رفع کنند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۲ ق.ظ

دیدگاه


+ 4 = پنج