معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت و معدن استان:

نظارت ویژه بر بازار شب یلدا در آذربایجان غربی آغاز شد

نظارت ویژه بر بازار شب یلدا در آذربایجان غربی آغاز شد

گروه خبر: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت و معدن آذربایجان غربی از آغاز طرح نظارتی بر قیمت های شب یلدا خبرداد.
سلیمان علیزاده افزود: طرح نظارتی بر قیمت اقلام مورد استفاده در شب یلدا در استان از هفته گذشته آغاز شده و تا ۳۰ آذر ادامه دارد.
وی اظهار کرد: این طرح با محوریت نظارت بر واحدهای عرضه‌کننده آجیل و خشکبار، شیرینی، میوه، مواد پروتئینی و سایر اقلام پر مصرف شب یلدا اجرا می شود. علیزاده با بیان اینکه در اجرای این طرح، بازرسان به صورت منسجم و هماهنگ با دستگاه ها و اتحادیه های ذیربط، در سطح بازارحضور دارند تصریح کرد: بدون شک با اجرای این طرح از حقوق مصرف کنندگان حمایت و ازسوء استفاده های افراد سود جو و افزایش بی رویه قیمت کالاهای پرمصرف در این ایام جلوگیری می‌شود.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت و معدن آذربایجان غربی یادآورشد: در این طرح بیش از۳۰ اکیپ به صورت تمام وقت همراه با بازرسان اتحادیه های مربوطه برنحوه ارایه خدمات ، قیمت گذاری کالاها و کیفیت کالاها به صورت تخصصی نظارت می کنند. به گزارش آرازآذربایجان به نقل از ایسنا ، وی تصریح کرد: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده قیمت های نامتعارف بر اقلام مختلف مراتب را به شماره ۱۲۴ سازمان صنعت و معدن استان گزارش کنند و همچنین می توانند شکایات کتبی خود را از واحد متخلف به سازمان صنعت و معدن استان و شهرستانها ارائه کنند تا دراولین فرصت رسیدگی شود.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۵۷ ق.ظ

دیدگاه


9 × نُه =