آرازآذربايجان گزارش مي‌دهد

امنیت شمالغرب کشور مرهون جانفشانی سپاه شهدای آذربایجان غربی است

امنیت شمالغرب کشور مرهون جانفشانی سپاه شهدای آذربایجان غربی است

مریم رسولی
گروه گزارش:با توجه به اینکه آذربایجان غربی طی هفته‌های گذشته تاکنون شاهد تحرکاتی از سوی ضدانقلابی‌ها بوده است، رزمندگان سپاه شهدای آذربایجان غربی توانسته‌اند با قاطعیت در برابر این گروهک‌ها ایستاده و آنها را سرکوب کنند.
به گزارش آرازآذربایجان ، آذربایجان غربی در طول برهه‌های زمانی مختلف همواره مورد توجه گروهک‌های ضدانقلاب بوده و از چند هفته گذشته نیز تحرکاتی از سوی ضد انقلاب در این استان انجام گرفت.
در این میان شهرهای جنوبی استان آذربایجان غربی به دلیل همجواری با کشور عراق که از وضعیت امنیتی مناسبی در داخل مرزهایش برخوردار نیست سبب شده تا شهرهای جنوبی آذربایجان غربی که با این کشور هم مرز است بیش از پیش مورد طمع گروهک‌های ضدانقلاب و تروریستی قرار گیرد.
با توجه به اینکه تمام این توطئه‌ها از سوی رزمندگان سپاه شهدای آذربایجان غربی با قاطعیت برخورد می‌شود و اعضای گروهک تروریستی دچار تلفات سنگینی شدند شاهد هستیم که روز به روز بر عقده این گروهک‌های تروریستی افزوده شود و برای عقده‌گشایی در صدد تحرکات دیگری برمی‌آیند و در این میان نیروهای سپاه شهدای آذربایجان غربی امنیت را در شهرهای شمالی و جنوبی استان برقرار کرده و اجازه خودنمایی به گروهک‌های تروریستی داده نمی‌شود.
در این میان داشتن ۹۶۰ کیلومتر مرز مشترک با چندین کشور که عموما امنیت داخلی آنها با مشکل مواجه است و عملا به درستی و آنطور که باید و شاید نمی‌توانند امنیت مرزهای خود را تامین کنند سبب می‌شود کار برای تامین امنیت برای نیروهای انقلابی در مرزهای ایران دشوارتر شود.
در دو روز گذشته نیز گروهک تروریستی دموکرات که اخیرا در صدد تحرکاتی در مرزهای استان آذربایجان غربی و کردستان است که نیروهای سپاه شهدای آذربایجان غربی جانانه در مرزها حضور دارند و در برابر این گروهک‌های تروریستی از وجب به وجب خاک ایران اسلامی دفاع می‌کنند و الحق تلاش نیروهای ارزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از مرزهای کشور بی‌بدیل است اما نباید کینه دشمن از پیروزی‌های مکرر جمهوری اسلامی ایران غافل شد.
ولی آنچه که نباید در این میان فراموش کرد اینکه تلاش‌ها و اشرافیت اطلاعاتی بی‌وقفه نیروهای سپاه مواجه هستیم که این امر نیز به نوبه خود سبب شده تا این گروهک‌ها تلفات سنگینی را داشته باشند.در این میان مقام معظم رهبری سال گذشته در سخنرانی خود در مراسم دانشگاه افسرى و تربیت پاسداری امام حسین(ع)، فرموده‌اند: “دشمنان سعی دارند جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند” و امروز شاهدیم که نیروهای سپاه شهدای آذربایجان غربی پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش دشمن را در ایجاد جنگ‌های نیابتی بی‌اثر می‌کند.
*سپاه در صعب‌العبوترین مناطق کوهستانی آذربایجان غربی حضور دارد
معاون عملیات سپاه شهدای آذربایجان غربی در این خصوص اظهار داشت: سپاه شهدای استان در صعب‌العبوترین مناطق کوهستانی نیز حضور دارد و با ایجاد مقرهای عملیاتی و با ساخت و ساز مهندسی از جمله قلعه و برجک توانسته‌اند امنیت کامل را در مرزها به وجود آورند.
کریم علی‌نژاد ادامه داد: تمام این اقدامات انجام می‌شود تا عشایر استان بتوانند از مراتع کشور به نحو مطلوب جهت تولیدات اقتصاد مقاومتی بهره‌برداری کنند.
وی تصریح کرد: الحمدالله سپاه شهدای آذربایجان غربی آمادگی کامل را دارد تلاش دشمنان را به یاس تبدیل کند.
این مسؤول ادامه داد: با توجه به اشرافیت اطلاعاتی و آمادگی رزمندگان سپاه شهدای آذربایجان غربی، به مردم استان اطمینان داده می‌شود همانگونه که به گروه‌های تروریستی داعش اجازه خودنمایی داده نشد، بلکه هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور عزیزمان آنها را زمینگیر کردیم، به دشمنان (گروهک‌های تروریستی) هم اجازه تحرک نخواهیم داد.
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی اعلام کرد: به گروهک‌های تروریستی که از سوی کشورهای مرتجع منطقه کمک مالی شده‌اند نیز اجازه خودنمایی داده نخواهد شد.
علی‌نژاد خاطرنشان کرد: اگر گروهک‌های تروریستی دچار اشتباه شوند، با برخورد قاطع و شکننده رزمندگان اسلام مواجه خواهند شد.
*تلفات سنگین گروهک‌های تروریستی در تحرکات اخیر
این مسؤول از تلفات سنگین گروهک‌های تروریستی در تحرکات اخیر منطقه خبر داد و اظهار داشت: طی این تحرکات، با تلاش رزمندگان سپاه شهدای آذربایجان غربی ۱۷ نفر از اعضای گروهک‌های تروریستی به هلاکت رسیدند.
علی‌نژاد گفت: از اعضای این گروهک‌ها نیز سلاح و مهمات، اسناد و مدارکی که اهداف شوم داشتند کشف شد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۳ ق.ظ

دیدگاه


9 − = دو