نخستین سامانه جامع حمایتی صنایع کوچک در آذربایجان غربی افتتاح شد

نخستین سامانه جامع حمایتی صنایع کوچک در آذربایجان غربی افتتاح شد

آرازآذربایجان-مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: به همت این شرکت نخستین سامانه جامع حمایتی صنایع کوچک در آذربایجان غربی رونمایی و افتتاح شد.
علی عبدلی با اشاره به چگونگی کارکرد سامانه خدمات جامع حمایتی از صنایع آذربایجان غربی اظهار داشت: این سامانه با هدف عرضه خدمات به واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه رونمایی و افتتاح شده است.
به گفته وی این سامانه جامع حمایتی نخستین بار در کشور است که در قالب نمونه آزمایشی در آذربایجان غربی راه‌اندازی شده که پس طی مراحل تست و ارزیابی در سایر استان‌های کشور نیز قابل استفاده خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: در سامانه جامع حمایتی صنایع کوچک آذربایجان غربی آموزش‌های مجازی متنوعی به صنعتگران ارائه خواهد شد.
وی اظهار داشت: در سامانه یاد شده کلیه فعالیت‌های واحدهای صنعتی از جمله خرید و فروش آنها نیز ثبت و ضبط می‌شود تا خریدار محصولات هر تولیدی بتواند خریر مورد نیاز خود را هم انجام دهد.
عبدلی تصریح کرد: از بارزترین ویژگی‌های این سامانه کم هزینه بودن خدمات آن است که همزمان پروسه خرید و فروش محصولات تولید داخل را تسهیل خواهد کرد.
وی افزود: راه‌اندازی نخستین سامانه جامع حمایتی صنایع کوچک آذربایجان غربی در ارتباط مستقیم با تحقق شعار سال است چراکه موجبات دسترسی آسان خریداران و فروشندگان به محصولات بومی را بسیار ساده‌تر می‌کند و در نهایت این سامانه سبب رونق کسب‌وکار و تولید کالا در داخل کشور می‌شود.
عبدلی بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز در معرفی و فروش تولیدات ایرانی در ابعاد ملی و جهانی را لازمه توسعه و پیشرفت کشور ارزیابی کرد و خواستار توجه بیش از پیش تولیدکنندگان به اهمیت استفاده از فناوری‌های نوین در عرصه محصولات خود شد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۷ ب.ظ

دیدگاه


پنج − 4 =