نائب رئیس شورای شهر ارومیه:

رکود اقتصادی تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان را با تاخیر مواجه کرده است

رکود اقتصادی تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان را با تاخیر مواجه کرده است

آرازآذربایجان-نائب رئیس شورای شهر ارومیه گفت: پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان سال آینده به اتمام می رسد.
عادل فتاحی افزود: ساخت تقاطع غیر همسطح آذربایجان از سال ۹۳ شروع شده و در صورت تامین اعتبار سال ۹۸ به اتمام خواهد رسید.
نائب رئیس شورای شهر ارومیه خاطر نشان کرد: تقاطع غیر همسطح آذربایجان دارای ۵ پل رو گذر و ۲ پل در مسیر همسطح است و ۷هزارو ۷۳۱متر جمع کل مساحت زیر گذر و رو گذر است.
فتاح در خصوص میزان اعتبار صرف شده برای پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان افزود: هزینه جابجایی تاسیس پروژه تاکنون ۴۵میلیارد ریال بوده و پیش بینی هزینه اتمام پروژه با لحاظ زیر گذر ها ،رو گذر ها و آزاد سازی املاک عملیات سیویل و جابجایی تاسیسات ۲۰۰میلیارد تومان است.
وی اظهار کرد: ساماندهی ترافیکی ورودی وخروجی شهر، تسهیل ارتباط شهرهای شمال و جنوب استان، افزایش ایمنی ترافیکی و تردد عرضی عابرین پیاده، آخرین تقاطع غیر همسطح باقی مانده کمربندی میانی شهر، تسهیل در سفر بالغ بر ۳۰ میلیون نفر سفر در سال ابتدایی بهره برداری، کاهش تعداد تقاطع برخورد رویکرد های ترافیکی و اصلاح نقطه خطرناک ترافیکی از مزایای افتتاح این پروژه است.
وی با اشاره به اینکه رکود اقتصادی عملیات پروژه تقاطق غیر همسطح آذربایجان را با تاخیر مواجه ساخته است یادآور شد: فاز اول این پروژه که مسیر جاده مهاباد به والفجر است که در سال ۹۶ به بهره برداری رسیده و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده فاز دوم پروژه که مسیر والفجر به جاده مهاباد، تا پایان خرداد ماه سال آینده به بهره برداری می رسد و نهایتا کل پروژه تا پایان سال ۹۸ مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵ ق.ظ

دیدگاه


9 × = سی شش