نماينده مردم سلماس در مجلس شوراي اسلامي:

نجات دریاچه ارومیه نجات آذربایجان است

نجات دریاچه ارومیه نجات آذربایجان است

گروه خبر: نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: از نمایندگان که طرح تحقیق و تفحص را به امضا رسانده اند، تشکر می کنم و تاکید می کنم احیای دریاچه ارومیه مطالبه جدی مردم آذربایجان است، چرا که نجات دریاچه ارومیه نجات آذربایجان است.
به گزارش آراز آذربایجان،یعقوب رضازاده در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: من اولین نفری بودم که به اتفاق تعدادی از نمایندگان ملت ایران به ویژه نمایندگان شمال غرب کشور درخواست تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه را امضا و به هیات رئیسه تقدیم کردم و معتقدم نجات دریاچه ارومیه، نجات آذربایجان است.نماینده مردم سلماس در مجلس یازدهم است: از رئیس جمهور می خواهم با تاکید به وزیر نیرو و اختصاص اعتبارات در سال جاری درخصوص تکمیل انشعاب آب به دریاچه ارومیه برای نجات آن اقدام نماید. همچنین از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست درخواست می_کنم به طرف آذربایجان حرکت کرده و نسبت به بررسی وضعیت زیست محیطی منطقه پیرامونی دریاچه ارومیه که از رهگذر خشکی دریاچه دچار مشکلاتی شده است، بازدید کند.
وی خطاب به نمایندگان گفت: از نمایندگان که طرح تحقیق و تفحص را به امضا رسانده اند، تشکر می کنم و تاکید می کنم احیای دریاچه ارومیه مطالبه جدی مردم آذربایجان است./

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۱۴ ق.ظ

دیدگاه


× 1 = نُه