امنیت پایدار در آذربایجان‌غربی بدون کم و کاست برقرار است

امنیت پایدار در آذربایجان‌غربی بدون کم و کاست برقرار است

آراز آذربایجان- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: امنیت پایدار با تلاش شبانه روزی و همدلی و وفاق نیروهای مسلح در این استان بدون کم و کاست برقرار است و خللی در آن وجود ندارد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در جمع فرماندهان شهرستانی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام برای حفظ امنیت منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نیستند، افزود: این استان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و رزمندگان اسلام در این خطه برای حفظ ثبات و امنیت منطقه شبانه روزی در مرزهای استان تلاش می کنند تا مردم در آرامش زندگی کنند.
وی با اشاره به گوشه‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست اندرکاران کنگره ۱۲ هراز شهید استان اضافه کرد: رشادت‌ها و سلحشوری‌های مردم این استان همواره مورد توجه ولی امر مسلمین بوده که این موضوع برای نیروهای مسلح افتخارآمیز و امیدبخش است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مسلح در این استان به طور مداوم در حال حفاظت و حراست از مرزهای نظام اسلامی هستند و در این زمینه ارتقا و تقویت بُعد دینی رزمندگان بسیار حائز اهمیت است.
سردار شهسواری افزود: شهادت طلبی و ایثار در برابر زیاده‌خواهی معاندان و دشمنان جزو ویژگی‌های بارز رزمندگان این استان است.
وی اضافه کرد: وجود بنیه قوی دینی و اعتقادی در رزمندگان این استان موجب تمام موفقیت‌ها و تحقق امنیت پایدار در مناطق مختلف شده‌است.
آذربایجان غربی یکی از استان‌های مرزی کشور است که ۹۶۷ کیلومتر مرز با ترکیه، عراق و نخجوان دارد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۶ ب.ظ

دیدگاه


سه + = 10