استاندار:

معادن غیرفعال در آذربایجان غربی تعیین تکلیف شوند

معادن غیرفعال در آذربایجان غربی تعیین تکلیف شوند

گروه خبر: استاندار آذربایجان‌غربی بر تعیین تکلیف وضعیت معادن غیرفعال در استان تاکید کرد.
به گزارش آراز آذربایجان، محمدصادق معتمدیان در نشست با اقشار مختلف مردم شهرستان نقده، افزود: در بحث تعیین تکلیف این معادن با احدی تعارف نداریم معادن باید به افرادی واگذار شود که صلاحیت، دانش و سرمایه لازم را داشته باشند.
وی در ادامه خام برداری از معادن آذربایجان‌غربی را ظلم به استان دانست و یادآور شد: ایجاد صنایع فرآوری از مواد معدنی می‌تواند میزان اشتغال زایی را تا حدود قابل توجهی افزایش دهد.استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه به دنبال جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و حاکمیتی در بخش معدن هستیم، ادامه داد: در تلاش برای جلوگیری از خام فروشی در حوزه معدن هستیم.
معتمدیان میزان سرمایه گذاری در آذربایجان‌غربی طی سالیان گذشته کم عنوان کرد و ادامه داد: شرایط برای سرمایه گذاری بومی و ملی در استان فراهم بوده و دولت تمامی تلاش خود را در این راستا به کار گرفته است.وی همچنین یادآور شد: آذربایجان غربی در ۴۰ سال گذشته و در دوران جنگ تحمیلی و پس از جنگ، درگیر برخی مشکلات شده و زمینه برای جذب سرمایه گذاری در آن فراهم نبود؛ اما اکنون استان امن بوده و زمینه برای توسعه همه جانبه در آن فراهم است.
استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه عملکرد مدیران باید در شأن دولت انقلابی و مردمی باشد، گفت: نظارت میدانی بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.
معتمدیان با بیان اینکه مدیران باید انقلابی بودن خود را در عمل ثابت کنند، اظهار کرد: مدیران باید خود را وقف خدمت به انقلاب و مردم کنند و در همین راستا حتی یک روز کم کاری مدیران قابل قبول نیست.وی با بیان اینکه دولت معتقد به عدالت اجتماعی در توزیع امکانات است، افزود: در سفرهای شهرستانی به دنبال تطبیق شاخص‌های شهرستان‌ها با استان و تطبیق آن با شاخص‌های ملی هستیم تا عقب ماندگی‌های موجود شناسایی و برای رفع آنان برنامه ریزی شود.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۸:۲۱ ق.ظ

دیدگاه


6 + یک =