نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان:

مسئولین جلوی واردات بی‌رویه کالا را بگیرند

مسئولین جلوی واردات بی‌رویه کالا را بگیرند

گروه خبر: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم ایستادگی دولت و مسئولین در برابر واردات بی رویه کالا به داخل کشور تاکید کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد مجتهد شبستری، با اشاره به شعار سال ۹۷ اظهار داشت: همه مردم و مسئولین در مقابل شعار سال مسئولیت دارند و نیز تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان هرکدام به نحوی در قبال شعار سال وظیفه و مسئولیت دارند و باید در راه تحقق این شعار قدم بردارند.
وی، افزود: یکی از راه‌های تحقق یافتن اقتصاد مقاومتی اقدام برای عملی کردن شعار سال است و مردم از طریق مصرف کردن تولیدات داخلی می‌توانند به تحقق شعار سال کمک کنند.
نماینده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: مردم با استقبال کردن از کالاهای ایرانی و مصرف کالای ایرانی می‌توانند کمک شایانی به مشکلات اقتصادی کشور کنند.
وی، افزود: هرکدام از افراد وظیفه‌ای برای تحقق شعار سال دارند برای مثال وظیفه‌ای که مصرف‌کنندگان دارند حمایت از تولیدات داخلی برای آبادانی و ساختن کشور است و انتظار می‌رود تا جایی که ممکن است در این راستا قدم بردارند.
حجت‌الاسلام شبستری، بیان کرد: تولیدکنندگان وظیفه مهمی را در قبال تحقق شعار سال بر عهده دارند و تولیدکنندگان با تولید کالاهای باکیفیت و با قیمت مناسب در مصرف‌کننده انگیزه استفاده از کالاهای داخلی را به وجود آورند تا مصرف‌کننده با رغبت از تولیدات داخلی استفاده کند.
وی، ادامه داد: مسئولین نیز هرکدام در نوبه خود برای تحقق شعار سال تلاش نمایند امروزه بسیاری از کارگاه‌ها و کارخانجات با مشکلاتی بسیاری روبه‌رو هستند مسئولین با حمایت از تولیدکنندگان و پایین آوردن بهره‌های بانکی می‌توانند به شعار سال تحقق بخشند.
عضو مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: از مسئولین انتظار می‌رود جلوی واردات بی‌رویه کالا گرفته شود و در این راستا همکاری بخش‌های همچون دولت، مجلس، نیروی انتظامی و قوه قضائیه و سایر نهادهای زی ربط با همدیگر همکاری داشته باشند و ورود بی‌رویه کالاهای خارجی گرفته شود.
وی، ادامه داد: قوه قضائیه می‌تواند در رابطه با مبارزه با سوداگران آن‌هایی که در قاچاق کالا به داخل کشور نقش دارند مقابله و محاکمه شوند.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از راه دانا، حجت الاسلام شبستری، خاطرنشان کرد: امید وارهستیم وظیفه سنگینی که مقام معظم رهبری به دوش همه افراد اعم از دولت و مردم و مسئولین گذاشته است را به نحو احسنت انجام دهیم.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۲ ق.ظ

دیدگاه


+ 2 = هفت