امام جمعه اروميه:

مسئولان شهری ارومیه باید طرح‌های ناتمام را به سرانجام برسانند

مسئولان شهری ارومیه  باید طرح‌های ناتمام  را به سرانجام  برسانند

گروه خبر:نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به طرح ناتمام میدان امام خمینی(ره) گفت: این میدان از سالیان گذشته باقی مانده و مسئولان باید به انحای مختلف مانند جذب سرمایه‌گذار، آن را مورد توجه قرار دهند.
به گزارش آراز آذربایجان ،حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه با اشاره به در پیش بودن سالروز رحلت حضرت ام‌البنین(س) اظهار داشت: سالروز رحلت مادر حضرت ابوالفضل العباس(ع) به نام روز تجلیل از همسران و مادران شهدا نامگذاری شده و حضرت ام البنین شخصیت باعظمتی داشته و نام ایشان فاطمه بود و بر همه واجب است که احترام خانواده شهدا را نگه دارند.
وی در ادامه با اشاره به میلاد حضرت عیسی(ع) تصریح کرد: ایشان از پیامبران اولوالعزم است و در این راستا مسلمان، تمامی پیامبران الهی را معصوم دانسته و به همه آنها احترام می‍‌گذارند و خداوند در قرآن کریم به صورت صریح فرمود ای مردم، بگویید به خداوند و پیامبران خدا ایمان آورده و تفاوتی میان آنها نیست و تمامی آنها شخصیت‌های بزرگی هستند که وظیفه هدایت انسان‌ها را عهده‌دار بوده‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: علاوه بر آن در بیشتر موارد حضرت عیسی(ع) را به درستی معرفی نمی‌کنند چون شخصیت مبارز و مجاهدی بود و به اندازه‌ای شخصیت والایی داشت که در قرآن فرموده در جهاد، از عیسی(ع) و اصحاب ایشان الگو و سرمشق گیرید.
حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه با اشاره به طرح ناتمام میدان امام خمینی(ره) افزود: این میدان از سالیان گذشته باقی مانده و مسئولان باید به انحای مختلف مانند جذب سرمایه‌گذار، آن را مورد توجه قرار دهند چون زینت شهر را به هم می‌زند و با توجه به اینکه مدت‌ها است گودبرداری شده، برای امنیت مردم خطرناک بوده و ممکن است منجر به حادثه شود.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۶ ق.ظ

دیدگاه


− 1 = هفت