مردم نگران موج جدید تحریم‌ها نباشند

گروه خبر: نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: از ۱۳ آبان ماه تحریم هایی علیه ایران آغاز خواهند شد اما مردم نگران نباشند چرا که به اندازه کافی دلار و ریال وجود داشته و به خوبی این وضعیت را کنترل خواهیم کرد. شهروز برزگر کلشانی در آئین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان سلماس اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور به مدیران با تجربه و با انگیزه نیاز داشته تا در این شرایط بتواند وضعیت را به خوبی تحت کنترل قرار دهد.
وی ادامه داد: متاسفانه مدرسه سازی در روستاهای شهرستان سلماس از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده و باید بیش از این به بخش مدرسه سازی در روستا توجه می شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی: مدیران بخشی از حکومت بوده و اجرای عدالت جزئی از رکن_های اساسی جمهوری اسلامی ایران به شمار می_رود و از سوی دیگر اجرای عدالت نیز باید در سرلوحه اقدامات مدیران قرار بگیرد و باید خدمت صادقانه و خالصانه به مردم در چارچوب قانون انجام دهد.وی گفت: مدیران باید به دور از وابستگی به سیاست و احزاب ها برای خدمت به مردم بپردازند در غیر این صورت آموزش و پرورش آسیب خواهد دید.برزگر افزود: در نظام دموکراسی افراد به دور از تنش و فشارهای سیاسی باید فعالیت و ملزومات توسعه شهر را فراهم کنند چون در این صورت مدیران لایق و کار بلد روی کار خواهند آمد.
وی ادامه داد: کاستی و‌ کمبودهای موجود در آموزش و پرورش باید بررسی و برطرف شوند و تصمیماتی که در استان و کشور گرفته می شود باید در شهرستان عملی شود.نماینده مردم شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی افزود: با برنامه ریزی هایی که از طرف مدیریت آموزش و پرورش انجام می گیرد انتظار می رود درصد قبولی دانش آموزان سلماسی در کنکور سال ?? افزایش یافته در دانشگاه های معتبر کشوری قبول شوند.وی بیان کرد: چندین مدارس سلماس نیاز به بازسازی و تخریب دارند و در این زمینه از خیرین دعوت‌ می شود در جهت فراهم سازی این موارد اقدام کنند.
برزگر ادامه داد: از ۱۳ آبان ماه تحریم هایی را آغاز خواهند شد اما مردم نگران نباشند چرا که به اندازه کافی دلار و ریال وجود داشته و به خوبی این وضعیت را کنترل خواهیم کرد.وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مردم ۱۸۰ میلیارد دلار در خانه هایشان دلار دارند و آمریکا با هدف آغاز جنگ سخت اقتصادی قصد دارد وضعیت اقتصادی کشور را با مشکل مواجه کند.
همچنین عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمادگی نیروهای مسلح به حدی است که توطئه های دشمن را در نقطه خفه می‌کنند.غلامحسین برزگر در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان سلماس که بمناسبت هفته ناجا برگزار شد با بیان اینکه امنیت در کشور ما پایدار است افزود: امروز اشراف اطلاعاتی نیروهای مسلح و سربازان گمنام ما به حدی است که توانسته قریب به اتفاق حملات و توطئه های تروریستی را در نطفه خفه کنند. برزگر گفت: مجموعه نیروهای مسلح در برخی موارد خود دارای مشکل هستند که بحمدالله در سال ۹۸ شاهد اختصاص بودجه خوبی برای مجموعه نیروهای مسلح خواهیم بود.
نماینده مردم‌سلماس اظهار کرد: همه ایرانی هستیم و نوع و شیوه برخورد ما با مردم نباید خشونت‌آمیز و باعث ایجاد شکاف شود؛ چرا که مردم نیروهای مسلح و نیروهای انتظامی را مأمن و پناهگاه خود می‌دانند. برزگر با اشاره به اینکه شاهد تلاش‌های شبانه روزی مجموعه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور هستیم خاطر نشان کرد: در ایام محرم بخشی از ۳۰۰ حمله و توطئه دشمنان برای دسته‌های عزاداری محرم در سراسر کشور خنثی شد.عضو کمیسیون امنیت ملی و کمیسیون تلفیق مجلس گفت: کشور نیازمند مدیران باانگیزه و توانمند در تمامی عرصه هاست‌.برزگر همچنین در مراسم تودیع و معارفه رییس آموزش وپرورش سلماس با تاکید بر اینکه خدمت صادقانه و خالصانه در چارچوب قانون نیاز اصلی کشور است گفت: امروز کشور بیش از هر زمانی نیاز به مدیران باانگیزه و قوی دارد تا مدیریت کشور دچار لطمه نشود. وی تصریح کرد: باید فضای رتبه‌آوری علم و کنکور در بین مردم سلماس جاگذاری شود و خانواده فرهنگ درس خواندن را در کانون خانوادگی خود جاری کنند. به گزارش آراز آذربایجان به نقل از ایسنا،نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نظام آموزشی کشور و سیستم آموزش و پرورش باید از سیاست و وابستگی به احزاب دور باشد؛ چراکه در غیر این صورت مسیر تربیت تعالی فرزندان کشور به انحراف کشیده خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۸:۰۵ ق.ظ

دیدگاه


− شش = 1