نماينده اورميه در پي ترور سردار سليماني:

ایران قدرتمندتر از آن است که جنگی در داخل مرزها اتفاق بیفتد

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران قدرتمندتر از آن است که اجازه دهد جنگی در داخل مرزهای ایران اتفاق بیفتد ولی ترامپ مطمئن باشد که تاوان این حرکت خود را خواهد داد و نیروهای آمریکایی هر چه سریع تر باید از منطقه خارج شود.
به گزارش آرازآذربایجان ،نادر قاضی پور نماینده مردم اورمیه در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: شهادت مالک اشتر زمان، سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی را به محضر مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران اسلامی و همه نیروهای مقاومت جهان اسلام و رزمندگان اسلام تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
وی بیان کرد: ما سرباز ولایت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و صراحتا اعلام می کنم که در صورت فرمان مقام معطم رهبری برای دفاع از نظام،کشور و انتقام شهادت سردار بزرگ، جان می دهیم.
نماینده مردم اورمیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما تابع حکم و دستور شورای عالی امنیت ملی هستیم و مصوبات آن را با جان و دل انجام خواهیم داد.
وی در خصوص شبهات درگیری ایران با آمریکا در پی اقدام ترامپ گفت: ایران قدرتمندتر از آن است که اجازه دهد جنگی در داخل مرزهای ایران اتفاق بیفتد ولی ترامپ مطمئن باشد که تاوان این حرکت خود را خواهد داد و نیروهای آمریکایی هر چه سریع تر باید از منطقه خارج شود. /
همچنین شهروز برزگر نیز، با اشاره به ترور شهید سردار قاسم سلیمانی در بغداد به دستور ترامپ گفت: شهادتت مبارک سردار سرافراز اسلام .خادم خالصانه در راه خدا، مبارزه با ظلم و ستیز، ایستادگی در برابر شیاطین و دشمنان پست، مبارزه علیه داعش، مردی خستگی ناپذیر به فیض شیرین شهادت نائل گشت.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنان نادان، شیطان بزرگ آمریکا و ترامپ بداند که ایران اسلامی و محور مقاومت پر است از تربیت یافتگان و تشنه‌گان شهادت که همه همچون سردار سلیمانی آماده نبرد با آنان هستند. راه مقاومت از گذشته، بیشتر محکم تر شد و شهادت سردار سلیمانی محور مقاومت را تقویت کرده و فضای محیط بر دشمنان و عوامل آن‌ها نا امن خواهد شد.
وی ادامه داد: دشمن بداند که ایران پر است از دلیر مردانی همچون سردار سلیمانی و آمریکا و عوامل شیطانی خواب راحتی نخواهند داشت.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی مهندس و یارانشان را بر امت اسلامی، همه آزاده‌خواهان جهان، محضر مقام معظم رهبری و همچنین خدمت خانواده سردار سلیمانی و شهدای حمله ترور شیطان بزرگ؛اقدام ترور آمریکای جنایتکار را محکوم می کنم و دشمن بداند که انتقام سختی را سربازان خدا از آنها خواهند گرفت. از خداوند متعال خواستارم که شهادت را نصیب ماهم بگرداند./

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۸:۵۳ ق.ظ

دیدگاه


نُه + 2 =