استاندار آذربايجان غربي:

مدیریت فرهنگی آذربایجان‌غربی از ظرفیت‌های تنوع قومیتی استان استفاده کند

مدیریت فرهنگی آذربایجان‌غربی از ظرفیت‌های تنوع قومیتی  استان استفاده کند

گروه خبر: استاندار آذربایجان غربی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های حضور پیروان اقوام و ادیان مختلف در استان با برنامه ریزی دقیق تاکید کرد.
قربانعلی سعادت در دیدار با جمعی از مدیران فرهنگی و رسانه ای آذربایجان غربی افزود: یکی از مسائل مهم استانی موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی بوده که استان به دلیل حضور پیروان اقوام و ادیان مختلف از حساسیت های خاص فرهنگی و اجتماعی برخوردار است.
وی ضمن تاکید بر اینکه این مهم نیازمند توجه ویژه و اتخاذ تدابیر کارشاسانه تر از سوی متولیان فرهنگی است، اظهار داشت: آذربایجان غربی به همین واسطه از ظرفیت های مختلف فرهنگی برخوردار بوده که باید تمامی این ظرفیتها و پتانسیلها را برای استفاده در مدیریت فرهنگی جامعه پای کار آورد.
استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سعی دارند با تفرقه افکنی و ایجاد فاصله بین اقوام و ادیان مختلف اتحاد را از بین ببرند که این مسئله باید با مدیریت یکپارچه فرهنگی و اجتماعی رصد شده و مدیریت شود.
سعادت تاثیر گذاری فعالیت های مختلف فرهنگی را زمان بر دانست و اعلام کرد: تاثیرگذاری فعالیت های مختلف فرهنگی و اجتماعی در مدت محدودی امکان پذیر نیست بلکه باید تاثیر گذاری آنها را در یک زمان طولانی انتظار داشت.
وی مرکز بزرگ اسلامی در شمال غرب کشور را ظرفیت مناسبی برای فعالیت های مختلف فرهنگی و اجتماعی دانست و خواستار توجه ویژه مسئولان برای برنامه ریزی جهت بهره برداری از ظرفیتهای این مرکز و مرتفع کردن برخی کمبودها و مشکلات شد.
استاندار آذربایجان غربی فعالیت رسانه های برون مرزی را یکی دیگر از مسائل و مشکلات مهم فرهنگی دانست و یادآور شد: رسانه های استان باید با برنامه ریزی کارشناسانه در مقابل این توطئه ها ایستادگی کنند

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۶:۴۷ ق.ظ

دیدگاه


هشت − 1 =