امام جمعه اروميه:

کنترل بازار و برخورد با متخلفان با جدیت دنبال شود

کنترل بازار  و برخورد با متخلفان  با جدیت دنبال شود

گروه خبر:نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: نباید در برابر گشایش‌های اقتصادی در جامعه برخی سودجویان فرصت انتقام از مردم و دولت را به دست بگیرند.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه این هفته ارومیه، ضمن گرامیداشت روز قدس، اظهار داشت: برگزاری راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور مردم در سراسر ایران اسلامی و دیگر کشورهای مسلمان به زیبایی تصویرگر جبهه حق طلبی در جهان است.وی افزود: اینکه با زبان روزه و در راه دفاع از مردم فلسطین و آرمان‌های جهان اسلامی گام برداشته شود، این حاکی از انسان دوستی و حق طلبی مردم است و همین امر موجب ناکامی دشمنان می‎شود.
وی، در بخش دیگری از سخنان خود، در مورد موضوع حجاب و اقدامات جدید فراجا در برخورد با بدحجابی در جامعه، گفت: حجاب در کشور ما به عنوان قانون آمده و بی توجهی به رعایت آن همان قانون شکنی است. اگر هرکسی دنبال قانون شکنی باشد، کشور دچار هرج و مرج شده و در نتیجه شرایط نامناسب می‌شود.
وی در بخش پایانی سخنان خود، با اشاره به ضرورت اهتمام ویژه مسئولان در راستای بهبود وضعیت بازار، گفت: باید نظارت‌ها در بازار بالا برود. این امر مستلزم دقت نظر و توجه مسئولین است که امیدواریم شرایط را بهبود بخشند.
قریشی تاکید کرد: نباید در برابر گشایش‌های اقتصادی در جامعه برخی سودجویان فرصت انتقام از مردم و دولت را به دست بگیرند. بالا بردن قیمت محصولات و کالای مورد نیاز مردم تنها به نیت مقابله با مردم است که باید توسط متولیان امر رسیدگی و برخوردهای لازم انجام پذیرد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۹ ق.ظ

دیدگاه


× شش = 48