محسن هاشمی رفسنجانی سرزده به آذربایجان غربی آمد و رفت

محسن هاشمی رفسنجانی سرزده به آذربایجان غربی آمد و رفت

گروه خبر: محسن هاشمی رفسنجانی بدون اطلاع قبلی پس از سفر به آذربایجان شرقی به ارومیه آمده و از دانشگاه آزاد واحد ارومیه بازدید کرد.
این بازدید سرزده که در سکوت کامل خبری رخ داد بیشتر از چند ساعت طول نکشیده و بعد از آن وی به شهرستان خوی رفت.
وی با استقبال نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس دانشگاه آزاد، رئیس شورای اسلامی شهر خوی و جمعی از رؤسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی شمال استان، وارد دانشگاه آزاد اسلامی خوی شد.
معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی از عقد قراردادی به مبلغ ???? میلیارد ریال با بانک ملی ایران خبر داد و گفت: امکانات علمی و آزمایشگاهی این دانشگاه در حد عالی بوده و این دانشگاه از دانشجویانی با رتبه علمی خوب برخوردار می‌باشد، لذا دانشگاه آزاد خوی برای توسعه و عمران بیشتر به بانک ملی معرفی می‌شود.
هاشمی با توجه به تعداد دانشجویان و ظرفیت بالای دانشجویان دانشگاه آزاد خوی افزود : با توجه به خروجی بالای دانشجویان در سطح تحصیلات تکمیلی از دانشگاه آزاد خوی و ظرفیت علمی بالای این واحد، برای پذیرش دانشجو در سطح دکتری اقداماتی انجام می‌شود.
حسن هاشمی رفسنجانی معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی، در ادامه سفر غیر منتظره خود به استان آذربایجان غربی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نقده دیدن کرد.
هاشمی پس از بازدید از سالن‌های ورزشی و اداری این دانشگاه، توسط دکتر مهری رئیس واحد نقده، در جریان آخرین وضعیت دانشگاه قرار گرفت.
هاشمی پس از این بازدید چند دقیقه‌ای و سرپایی به سمت مهاباد حرکت کرد تا از واحد آموزشی نمونه این شهر بازدید کند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۴:۲۳ ق.ظ

دیدگاه


5 + = دوازده