نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان:

مبارزه با قاچاق فشار معیشتی بر مردم را کم می کند

مبارزه با قاچاق فشار معیشتی بر مردم را کم می کند

گروه خبر: نماینده مردم آذربایجان¬غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مبارزه با قاچاق فشار اقتصادی بر مردم را کم می¬کند گفت : مسئولان باید راه‌حلی برای مبارزه با این معضل اقتصادی بیابند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسگر دیرباز، بر لزوم گفتمان‌سازی ملی مبارزه با قاچاق در کشور تاکید کرد و گفت: باید با توسل به تبلیغات گسترده رسانه‌های جمعی بتوانیم مسئولان را مجاب کنیم تا راه‌حلی برای مبارزه با این معضل اقتصادی پیدا کنند. نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه برای مبارزه با قاچاق، باید گفتمان‌سازی ملی در کشور ایجاد شود، اظهار کرد: اگر این گفتمان‌سازی صورت بگیرد، یقینا وضعیت جامعه رو به بهبودی خواهد رفت و فشار اقتصادی کمتری نیز به مردم وارد خواهد شد. وی ادامه داد: گفتمان‌سازی ملی مبارزه با قاچاق در کشور از طریق رسانه‌های جمعی همچون سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و حتی صداوسیما می‌تواند مسئولین را مجاب کند تا به فکر راه‌حلی برای مبارزه با این معضل اقتصادی بیافتند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین دیرباز با بیان اینکه برخورد با قاچاق‌های غیرسازمان‌یافته، بر عهده تعزیرات حکومتی است، خاطرنشان کرد: متاسفانه این سازمان نیز برای برخورد و مبارزه با این نوع قاچاق، فعالیت چندانی ندارد و این در حالیست که قوه قضائیه عملکرد مطلوب و قابل قبولی را در راستای مبارزه با قاچاق سازمان‌یافته انجام داده است. وی افزود: با برخورد قهری نمی‌توان مرزها‌ی کشور را کنترل کرد، به همین دلیل دولت باید با تامین مشاغل مناسب، در راستای بهبود وضعیت زندگی مرزنشینان اقدام کند، چراکه این نوع برخورد، پاسخگوی امنیت مرزها نبوده، بلکه معیشت و اشتغال مرزنشینان باید توسط دولت تامین شود.
نماینده مردم آذربایجان¬غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مبارزه با قاچاق فشار اقتصادی بر مردم را کم می¬کند افزود با برخورد قهری نمی‌توان مرزها‌ی کشور را کنترل کرد گفت: دولت باید با تامین مشاغل مناسب، در راستای بهبود وضعیت زندگی مرزنشینان اقدام کند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۸ ق.ظ

دیدگاه


× شش = 48