قیمت میوه شب یلدا در ارومیه چند

قیمت میوه شب یلدا در ارومیه چند

آرازآذربایجان،رئیس اتحادیه بار فروشان میدان میوه وتره بار شهرداری ارومیه گفت: هیچ کمبودی در عرضه میوه شب یلدا وجود ندارد.
یحیی آرنگ پور با بیان اینکه با توجه به تامین به موقع و مناسب میوه در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در عرضه میوه شب یلدا در میدان میوه و تره ارومیه وجود ندارد، به قیمت میوه شب یلدا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در میدان میوه و تره بار سیب قرمز کوهپایه با قیمت ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان ، سیب سفید کوهپایه با قیمت ۱۸ تا ۲۲هزار تومان، سیب قرمز ارومیه: ۱۱ تا ۱۳هزار تومان،سیب سفید ارومیه: ۱۵ تا۱۸ هزار تومان،نارنگی فله ای: ۹ تا ۱۱هزار تومان، پرتقال: ۸تا۱۰ هزار تومان، پرتقال صادراتی: ۱۰تا ۱۳هزار تومان و انار: ۱۲تا ۲۵هزار تومان عرضه می شود.
وی بااشاره به اینکه هیچ گونه مرکز ثابت ویژه عرضه میوه شب یلدا در ارومیه تعیین نشده است، تصریح کرد: طبق روال سال های گذشته میوه شب یلدا در مراکز و بازارهای روز شهرداری در سطح شهر و میوه فروشی های سیار عرضه می شود.
آرنگ پور بااشاره به اینکه نسبت به سال گذشته با کاهش ۲۰درصدی عرضه هندوانه به دلیل گرمای هوا و برداشت زودهنگام هندوانه روبرو هستیم ،خاطر نشان کرد: تاکنون ۲۵۰تن هندوانه خریداری و در بازار عرضه شده و تا شب یلدا نیز ۱۰۰تن خریداری و عرضه خواهد شد.
رئیس اتحادیه بار فروشان میدان میوه وتره بار شهرداری ارومیه یاد آور شد: هیچ گونه افزایش قیمتی در خصوص میوه شب یلدا وجود ندارد بلکه در مواردی کاهش قیمت هم وجود دارد.
وی افزود: در حال حاضر ۳۰۰غرفه در میدان میوه و تره بار ارومیه فعالیت می کنند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۷ ق.ظ

دیدگاه


9 × = پنجاه چهار