نماينده مردم اروميه در مجلس:

قوه قضائیه و اطلاعات سپاه باید با اشاعه القائات جنگ برخورد کنند

قوه قضائیه و اطلاعات سپاه باید با اشاعه القائات  جنگ برخورد کنند

گروه خبر: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوه قضائیه و اطلاعات سپاه با اشاعه شایعه و القائات جنگ برخورد کنند گفت: اشاعه هر گونه شایعه و القائات جنگی علیه ایران موجب افزایش انسجام بین مردم خواهد شد؛ چرا که رودخانه خروشان در حال جریان است و هر کس که آن حرکت کند جنازه اش به بیرون پرت می شود و پیروزی نهایی از آن ما مردم ایران اسلامی است.
به گزارش آرازآذربایجان ، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران از ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ تا ۱۳۵۷ تماما در اختیار آمریکا بود و در این برهه از زمان کشورمان هیچ گونه پیشرفتی نداشت، گفت: در طول چهل سال آمریکا هر اقدامی که می توانست بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داد.
وی با اشاره به اینکه صاحب اصلی ایران اسلامی امام زمان است که رهبر فرزانه، دور اندیش و مقتدر دارد، عنوان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر روز با عوامل داخلی خود کارهای پیچیده ای را انجام می دهد؛ اما حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اقدامات دشمن را خنثی کرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یکدلی و همدلی خود را نشان خواهند داد، تصریح کرد: زمانی که آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه های تروریستی قرار دادند؛ نمایندگان مجلس با گرایشات سیاسی لباس قشنگ سبز سپاه را پوشیدند و و نشان دادند که ما وحدت داریم.
قاضی پور با بیان اینکه آمریکایی ها عواملی را در داخل دارند که ما باید هوشیار باشیم و نگذاریم به آرزوی کثیف خود برسند، ابراز کرد: در سال ۱۹۷۲ در شیلی انقلاب شد و آمریکا اولین اقدامی را که انجام داد این بود که ارزش پول ملی این کشور را پائین آورد و اعتصاب رانندگان را به وجود آورد.
این مقام مسئول ادامه داد: اما آمریکایی ها نتوانستند در ایران چنین کاری را انجام دهند؛ ما ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، مرزبانی، وزارت اطلاعات و از همه بالاتر بسیج قوی را داریم که همواره در صحنه هستند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: افراد کور دل و برخی جریانات سیاسی داخل کشور بدانند که اگر آتش در ایران اسلامی راه بیافتد خشک و تر با هم خواهند سوخت؛ آنان بدانند اگر چکمه های آمریکایی به ایران بیاید، زن و بچه هایشان از دست داعشی ها در امان نیستند.
قاضی پور ضمن اشاره به اینکه آمریکایی ها نمی توانند با نیرو مسلح ما وارد جنگ شوند، خاطر نشان کرد: به همین دلیل آنان به عوامل داخلی روی آورده اند؛ عوامل و افرادی که قیمت ارز، خودرو و … را بالا می برند روی آورده اند و این اقدام شکست خواهند خورد؛ از قوه قضائیه، وزارت اطلاعات ، اطلاعات سپاه پاسدارن انتظار داریم عوامل را شناسایی و با اشد مجازات با آنها برخورد شود.
این مقام مسئول با بیان اینکه آمریکا پذیرش کشتار و نیروی زمینی مقتدری ندارد، اظهار کرد: در حالی که موشک های دور برد و نقطه زن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از کشورمان حراست می کنند.
قاضی پور اذعان کرد: چنانچه جنگی علیه ایران توسط آمریکایی ها رخ دهد ناوگان هواپیمایی و دریایی این کشور در خلیج فارس، دریای عمان و اقیانوس هند غرق خواهند شد.
وی با تأکید بر اینکه خود سوخته های داخلی بدانند که مردم ایران مقاوم هستند، تصریح کرد: اشاعه هر گونه شایعه و القائات جنگی علیه ایران موجب افزایش انسجام بین مردم خواهد شد؛ چرا که رودخانه خروشان در حال جریان است و هر کس که آن حرکت کند جنازه اش به بیرون پرت می شود و پیروزی نهایی از آن ما مردم ایران اسلامی است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر آمریکا اشتباه کند اسرائیل محو خواهد شد، عنوان کرد: برخی از جریانات سیاسی و افرادی که در فضای مجازی از کاه کوه می سازند شکست خورده اند.
وی با بیان اینکه وحدت، حمایت از تولید داخل و سرباز ولایت بودن سه محور اصلی ما است، گفت: پیروزی نهایی از آن ما است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۶ ق.ظ

دیدگاه


هفت + = 14