نماينده مردم اروميه در مجلس:

قره باغ متعلق به مسلمانان است

قره باغ متعلق به مسلمانان است

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: قره باغ متعلق به مسلمانان است و باید به آغوش آذربایجان بازگردد.
نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی مسلمان بودن و شیعه بودن را افتخاری مهم برای آذربایجانی ها در جهان دانست و اظهار کرد: بدون تردید آذربایجانی ها در اتحاد مسلمانان جهان نقش مهم و تعیین کننده ای دارند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی مردم آذربایجان را مردمی دین دار و ولایت مدار خوانده وبیان کرد: مردم آذربایجان وآذری زبان علاوه بر میهن اسلامی در جای جای جهان مستفر هستند باید بدانند از قوانین واسلام تبعیت کرده و به عنوان یک مبلغ دینی عمل کرده وخداپرستی وخداترسی خود را به همگان آشکار کنند.
قاضی پور، تاکید کرد:مردم آذربایجان دغدغه‌ای جز پیاده شدن قانون اسلام ندارند و بر همین اساس باید مسئولین با عملکردی مثبت و موثر در راستای نجات مردم کشورهای اسلامی از فقر وفساد گام بردارند.
وی در خصوص مسئله قره باغ، گفت: قره باغ از گذشته متعلق به مسلمانان بوده امیدواریم با عملکرد صحیح یعنی راه‌حل سیاسی بدون مناقشه وکشتار برطرف شده و قره باغ به آغوش آذربایجان بازگردد ولی اگر از این طریق موفق نشوند باید اجازه دهند خود مردم قره باغ از طریق رفراندوم انتخاب کرده و به آغوش آذربایجان بازگردند.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از ایکنا، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به نقش مردم آذربایجان در پیروزی های انقلاب اسلامی ،افزود: مردم آذربایجان بارها به نقش خود در انقلاب اسلامی عمل کرده و پیروزهای بسیاری برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورده اند از جمله این که مردم تبریز با قیام خود توانستند پیکره شاه را بر زمین زنند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۸:۵۶ ق.ظ

دیدگاه


هفت − = 2