سرپرست معاونت امنيتي و انتظامي استانداري آذربايجان غربي :

نهادها با حساسیت به وظیفه خود در مبارزه با قاچاق عمل کنند

نهادها با حساسیت به وظیفه خود در مبارزه با قاچاق عمل کنند

گروه خبر: سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان غربی گفت: همه نهادها و دستگاه‌های متولی و مسوول با حساسیت بیشتر به وظیفه خود در مبارزه با قاچاق کالا در استان عمل کنند.
به گزارش آراز آذربایجان، رضا ابراهیمی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز آذربایجان غربی افزود: قانون وظایف همه دستگاه‌ها را در این خصوص مشخص کرده و ادارات مسوول باید در این خصوص طبق قانون عمل کنند و کم کاری در این موضوع قابل قبول نیست.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی هم در این جلسه گفت: در ۶ ماه نخست امسال، سه هزار و ۴۵۴ پرونده مربوط به قاچاق در شعبه‌های مختلف تعزیرات رسیدگی شده است.
حسین نجف زاده افزود: مجموع محکومیت‌های این پرونده‌ها بیش از ۲ هزار و ۶۲۶ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: از مجموع محکومیت های قطعی ابلاغ شده امسال در آذربایجان غربی که حدود یک هزار و ۱۳۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است، معادل ۴۵ درصد شامل حدود ۵۰۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال وصول شده است.
نجف زاده با بیان اینکه پنج درصد پرونده‌های قاچاق کشور در این استان رسیدگی می‌شود، ادامه داد: متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های قاچاق در شعب تعزیرات در آذربایجان غربی ۱۱٫۹۳ روز است که در این خصوص رتبه پنجم کشور را در اختیار داریم.
Arazazarbaijan.ejtemai@gmail.com

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۰ ق.ظ

دیدگاه


− یک = 3