فعالیت نمایشگاه‌های پایان سال در آذربایجان‌غربی با ۲۵ درصد ظرفیت ضروری است

فعالیت نمایشگاه‌های پایان سال در آذربایجان‌غربی با ۲۵ درصد ظرفیت ضروری است

آرازآذربایجان،سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: فعالیت نمایشگاه‌های پایان سال در استان با ۲۵ درصد ظرفیت ضروری است و باید در این خصوص، اقدامات لازم صورت گیرد.
رضا ابراهیمی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی افزود: سازمان های متولی از جمله دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در این خصوص نظارت های لازم را انجام دهند.
وی همچنین بر تداوم کنترل تردد در مرزهای آذربایجان غربی تاکید کرد و ادامه داد: باید در این خصوص برنامه ریزی لازم صورت گیرد و از ورود افراد بیمار یا دارای علایم جلوگیری شود.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی اضافه کرد: رعایت موارد لازم و ظرفیت های مورد تاکید ستاد ملی کرونا در رستوران ها، تالارها و مراکز تجمعی نیز بسیار ضروری است و نهادهای مسوول در این خصوص باید نظارت ها و اقدامات لازم را انجام دهند.
ابراهیمی بیان کرد: محدودیت های مربوط به کرونا همچنان پابرجاست و باید با قدرت اجرایی شود.
وی با اشاره به اینکه طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، دانشگاه ها باید مقدمات حضوری شدن آموزش ها را فراهم کنند، گفت: مدارس مناطق شهری نیز غیرحضوری بوده و مدارس روستایی، هنرستان ها و مناطق کم جمعیت هم حضوری برگزار خواهد د.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی هم در این جلسه اظهار کرد: در حال حاضر، ۱۰ شهرستان استان در وضعیت قرمز و هفت شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.
محمدامین ولی زاد افزود: روند ابتلا در استان کاهشی بوده ولی روند بستری و فوتی همچنان افزایشی است که امیدواریم این روند برعکس شود.
تاکنون بیش از ۳۵۰ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و بیش از هفت هزار و ۳۰۰ نفر هم جان خود را از دست داده اند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۹ ق.ظ

دیدگاه


پنج − 1 =